jk_conix Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Har et lite problem. Sklei på isen og fikk noen steiner oppi bak med tanken. Steinen klemte tydeligvis det metal røret som går rundt og på bak siden av tanken. (Mellom tanken og fangeren bak) Så idag morges så jeg det hadde dryppet ganske masse bensin på bakken. Noen tips om hvordan jeg kan fikse dette? Eller om det er noen i Bergens området som har en ny sånn til meg. er ganske krise egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Får vel kjøpt slikt på mekonomen? Hvordan fikk du steinen opp under der forresten? Er jo rimelig vanskelig det.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jk_conix Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Bilen sklei rundt 180 grader på isen og havnet i en brøytekant med hekken først. Som tydeligvis inneholdt ikke bare snø:( Ingen I bergen som har fra en hugge bil elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Stokke Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Dette er ett av to lufterør på bensintanken. Har byttet dem selv på min E34 pga rust.. Må senke tanken for å skifte. Ikke vanskelig, men noe jobb er det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jk_conix Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ok. Skal bestille nye rør. Men har midlertidig klippet vekk der det kom brekk i røret og erstattet med gummi rør som tåler bensin. Og strammet med rør klemmer. Funket som fff :) Måtte komme meg på jobb, hater buss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg