Gjone Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Uff, nå er dagen kommet, fruen har begynt å planlegge salg av Audien min. Da vi etterhvert kanskje flytter sammen og det vil være unødvendig med to biler. Og min audi er jo Harry i følge henne. hehe. Men over til spørsmålet, Hva er det mulig å ta for bilen min? Bilen er er Audi 100, 2.3E 1993mod. Farge blå, 243 000km, Byttet reg reim+vannpunme og dynamoreim på 237 000. Følger med 8x 15" med greie sommerdekk og bra vinterdekk, også 4x18 med nye dekk. Nytt eksosannlegg byttet for en månedsiden. Ikke noe rust! Byttet drivaskel + ytredrivknuter, nye bremseskiver. Eneste som må gjøres er ny hanbrekksvaier, men dette blir antakeligvis gjort for salg. For meg er jo dette en bil som betyr utrolig mye for meg, derfor er det vanskelig for meg å sette pris. Bilen er jo mer verdt for meg enn for en eventuelt kjøper. Men siste slag er ennå ikke slått, jeg har mer lyst til å selge hennes Focus, er nyskjerrig på hva jeg kan prøve å ta ved salg. Bare sånn for ordensskyld så dette ingen salgsannonse, bilen er ikke for salg! Erik Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ingen formening om pris, men kjære vene. Å selge Forden og beholde Audien er det fornuftige! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ja, hadde det hvert opp til meg så skulle jeg hatt audien tro meg. Men fruen er litt økonomisk av seg. Og Focusen bruker 0.5 på mila, det gjør ikke audien! hehe. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Focusen ruster, det gjør ikke Audien ;) Rustsveising er dyrt, det samme er lakkeringen etterpå! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Hehe, sant nok det. Skal bruke argumentene mot henne, men hu er bestemt:P hehe. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Må ikke finne på å kvitte deg med Audi'n! hehe Du får forklare din kjære hvor mye den betyr for deg. Lykke til med husfreden! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Stick with Audi! Ford'n taper seg fortere enn Audi'n over tid, det er jeg sikker på! Dessuten er Audi'n mer solid og kompakt enn Ford'n, hvilket kan gjøre seg utslag i en eventuell kollisjon. Nei, du må virkelig overtale henne til å beholde Audi'n altså, den er det verdt å ta vare på synes jeg:) Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Behold Audi'n! Den blir vel kanskje litt mer velholdt enn Ford'n? Med tanke på hvor glad du er i den? Maaaaange gode argumenter her for å IKKE selge den:D + den har en 5'er:P Det har ikke Ford'n:P Så må ikke finne på å selge en sånn Audi som det der:O Du får se om fruen tar til fornuft;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ja, og at den er harry er vel et heller dårlig argument for å selge? Hehe Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Der sa du noe hehe:P bra sagt:D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hehe:D Typisk at kvinnfolk døper biler til harry, bare fordi bilen kanskje ikke er av den nyeste årgangen. Godt eksempel på diskusjon grunnet den ene partens manglende innsikt i tema. Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Må si støtten deres gleder meg, jeg skulle så gjerne klart å beholde den. Og helt klart er det ikke tvil om hvilken av bilene jeg ville hatt. Men uannsett hvor mye jeg kjemper for å beholde audien så blir den nok solgt. Hadde tenkt å sette prisen på 40, men mulig det er for høyt. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hvilken modell er Forcus'n? Vi må sette en stopper for Audi-salget dit her Mr. Du må få kåne-mor t å innse hvor glad du er i bilen, og få hun til å vise litt barmhjertighet:P;) Håper du får satt en stopper for dette;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Dette er jo uhørt, Audi'n er jo en helt annen klasse bil enn Focus'n. Større og sikrere, og ikke minst mer holdbar med tanke på rust og motor. Hvor mye er Focus'n verdt da? Selger dere den, sitter dere igjen med den klart beste bilen av de to og kanskje en større sum penger enn dere hadde fått for Audi'n+ den gode bruksverdien på Audi'n! Nei, behold Audi'n! Hehe;) Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Dette er jo uhørt, Audi'n er jo en helt annen klasse bil enn Focus'n. Større og sikrere, og ikke minst mer holdbar med tanke på rust og motor. Hvor mye er Focus'n verdt da? Selger dere den, sitter dere igjen med den klart beste bilen av de to og kanskje en større sum penger enn dere hadde fått for Audi'n+ den gode bruksverdien på Audi'n! Nei, behold Audi'n! Hehe;) Mange viktige poeng du kommer med her. Jaja.. den som kjøper Audi'n din Gjone, blir en lykkelig eier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg