Gå til innhold

Prisantydning A100 2.3E sedan

Ranger emnet

Gjone

Anbefalte innlegg

Uff, nå er dagen kommet, fruen har begynt å planlegge salg av Audien min. Da vi etterhvert kanskje flytter sammen og det vil være unødvendig med to biler. Og min audi er jo Harry i følge henne. hehe.

Men over til spørsmålet, Hva er det mulig å ta for bilen min?

Bilen er er Audi 100, 2.3E 1993mod. Farge blå, 243 000km, Byttet reg reim+vannpunme og dynamoreim på 237 000. Følger med 8x 15" med greie sommerdekk og bra vinterdekk, også 4x18 med nye dekk. Nytt eksosannlegg byttet for en månedsiden. Ikke noe rust! Byttet drivaskel + ytredrivknuter, nye bremseskiver. Eneste som må gjøres er ny hanbrekksvaier, men dette blir antakeligvis gjort for salg.

For meg er jo dette en bil som betyr utrolig mye for meg, derfor er det vanskelig for meg å sette pris. Bilen er jo mer verdt for meg enn for en eventuelt kjøper.

Men siste slag er ennå ikke slått, jeg har mer lyst til å selge hennes Focus, er nyskjerrig på hva jeg kan prøve å ta ved salg.

Bare sånn for ordensskyld så dette ingen salgsannonse, bilen er ikke for salg!

Erik

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stick with Audi! Ford'n taper seg fortere enn Audi'n over tid, det er jeg sikker på! Dessuten er Audi'n mer solid og kompakt enn Ford'n, hvilket kan gjøre seg utslag i en eventuell kollisjon. Nei, du må virkelig overtale henne til å beholde Audi'n altså, den er det verdt å ta vare på synes jeg:)

'91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si støtten deres gleder meg, jeg skulle så gjerne klart å beholde den. Og helt klart er det ikke tvil om hvilken av bilene jeg ville hatt.

Men uannsett hvor mye jeg kjemper for å beholde audien så blir den nok solgt. Hadde tenkt å sette prisen på 40, men mulig det er for høyt.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo uhørt, Audi'n er jo en helt annen klasse bil enn Focus'n. Større og sikrere, og ikke minst mer holdbar med tanke på rust og motor. Hvor mye er Focus'n verdt da? Selger dere den, sitter dere igjen med den klart beste bilen av de to og kanskje en større sum penger enn dere hadde fått for Audi'n+ den gode bruksverdien på Audi'n! Nei, behold Audi'n! Hehe;)

'91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo uhørt, Audi'n er jo en helt annen klasse bil enn Focus'n. Større og sikrere, og ikke minst mer holdbar med tanke på rust og motor. Hvor mye er Focus'n verdt da? Selger dere den, sitter dere igjen med den klart beste bilen av de to og kanskje en større sum penger enn dere hadde fått for Audi'n+ den gode bruksverdien på Audi'n! Nei, behold Audi'n! Hehe;)

Mange viktige poeng du kommer med her. Jaja.. den som kjøper Audi'n din Gjone, blir en lykkelig eier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider