Fr3ddy- Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Da er nordbyen slutt for vinteren? Selvom jeg kommer til å være der :op Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Slutt? Er ikke det en fin plass å lære hvordan bilen oppfører seg på vinterføre da? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 vi som er hardcore kommer vel til å være der hver fredag vi :p men blir nok ikke noen store møter før te våren. og blir nok litt brekking osv i løpet av vinteren ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Det er aldri over... Skaff deg lappen!!!! Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Når begynner det å kommme folk dit på en vanlig fredag? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by StreetCar Når begynner det å kommme folk dit på en vanlig fredag? 21 ca.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Hvor mange pleier det å være der f.eks. en sommersdag uten at det er noe som er arrangert? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by StreetCar Hvor mange pleier det å være der f.eks. en sommersdag uten at det er noe som er arrangert? streetcar. du som har den hvite sierra'n i skien med lyst blått neon under og helt sorte ruter? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ja, det er meg med hvite neon lys ja. Stemmer det. :D Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 uten noe arranger på sommern? 30? uten noe arranger på høsten? 15? :) vill gjetting Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by StreetCar Ja, det er meg med hvite neon lys ja. Stemmer det. :D da så du sikkert en som knipsa bilder av deg på gummien i porsgrunn forrige fredag? satt i cab'n min og kikka =) strøken bil... en av få forder jeg faktisk syntes er pene =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Takker for det. :) Nei, jeg så ikke at det var noen som knipsa bilder, men det er jo hyggelig at noen liker gliset mitt. ;) Jeg ser ikke så mye ut av de rutene mine... :rolleyes: Kjøpte litt FOR mørk soting, kan du si. :D Har du flere bilder eller? :) Jeg har så dårlig kamera skjønner du. Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by StreetCar Takker for det. :) Nei, jeg så ikke at det var noen som knipsa bilder, men det er jo hyggelig at noen liker gliset mitt. ;) Jeg ser ikke så mye ut av de rutene mine... :rolleyes: Kjøpte litt FOR mørk soting, kan du si. :D Har du flere bilder eller? :) Jeg har så dårlig kamera skjønner du. har ikke flere bilder... og det med sotinga... litt for mørkt? er jo faenma svart... syntes mine er mørke jeg men... men dine tar kaka... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Azzido-325i har ikke flere bilder... og det med sotinga... litt for mørkt? er jo faenma svart... syntes mine er mørke jeg men... men dine tar kaka... Hehe... I know! Det var jo test-film i selve pakka når jeg kjøpte filmen og jeg synes den var lys men når jeg fikk det på ruta så blei det jo svartere enn svartest... Har heldigvis ikke blitt stoppa ennå. :D Kjører forsiktig og sveiver ned når jeg ser snuten. Forresten, jeg tror ikke Onkel er så jævli begeistra for neon. Fikk blå lys etter meg forrige hælj. Jeg sto i et kryss og skulle til høyre og så Onkel rulle forbi og når jeg fikkk grønt kikka jeg tilfeldigvis ned til venstre der snuten kjørte og da så jeg plutselig blå lys. Da var det flatt jern ut av krysset og rett inn til nærmeste avkjørsel.... Lurte de heldigvis og så bare blå lys i en helvetes fart i speilet! Da blei det ikke mere neon den kvelden... :D Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by StreetCar Hehe... I know! Det var jo test-film i selve pakka når jeg kjøpte filmen og jeg synes den var lys men når jeg fikk det på ruta så blei det jo svartere enn svartest... Har heldigvis ikke blitt stoppa ennå. :D Kjører forsiktig og sveiver ned når jeg ser snuten. Forresten, jeg tror ikke Onkel er så jævli begeistra for neon. Fikk blå lys etter meg forrige hælj. Jeg sto i et kryss og skulle til høyre og så Onkel rulle forbi og når jeg fikkk grønt kikka jeg tilfeldigvis ned til venstre der snuten kjørte og da så jeg plutselig blå lys. Da var det flatt jern ut av krysset og rett inn til nærmeste avkjørsel.... Lurte de heldigvis og så bare blå lys i en helvetes fart i speilet! Da blei det ikke mere neon den kvelden... :D hehe... sveiver ned jeg oxo som regel... har en knapp og så går alt av ruter ned osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg