Autotune Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Har ikke takluke på min.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 du som har clean org.fanger foran?hvor har du montert blinklysa foran hvis du har? usa utgave er tingen:m'm: mye utstyr. har ikke blinklys forann foreløpig:( har ikke helt bestemt meg for en løsning på dette ennå Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Noen som gidder å dra igang et gruppekjøp? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 tja....kunne alltids ha fått igang noe. Har ikke hørt med broderen ennå, da han heller ikke har el.vinduer. Jeg skal ikke ha, jeg har heiser som faktisk fungerer så nogenlunde. Men det ser ikke ut som om de passer Golf. Da kunne vi ha fått med flere folk. Men vi kan vente av litt, skal se om flere henger seg på. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 bumpibump Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ja, bump i vei einsreier. SOm sagt så har jeg vinduer som funker. Så for MIN del så blir det ikke noe. Bare å sende en mail til gutta å spør hvor mange de kan levere på en gang til en redusert pris eventuelt Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 skulle bare ha den opp så fler så den. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Yes, we can send to Norway. We offer a 5% discount for orders over 500.00 A1 Electric Automotive Accessories 2301 W 205th St Ste 101 Torrance CA 90501 (888) 838-0506 (310) 328-8500 A1 Electric Automotive Accessories, Power windows, Power door locks, keyless entry systems, Window motors, Window regulators, Pop door kits Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Vaieren min er ødelagt igjen, så denne gangen vil jeg fikse det ordentlig. Skal mest sannsnylig bestille til begge sider, slik at jeg vet at de holder. Spurte også om rabatt ved kjøp av flere samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Dette settet ser ikke ut slik innmaten min ser ut. Er det noen som har testa dette eventuelt har nesten lik innmat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 det oppsettet som er mest lik ettermonteringssettet, er nok de manuelle sveivene. De elektriske sveivene er ganske dårlig. Rart at de har holdt så lenge. Menmen, kanskje like greit å bytte til dette settet. Det virker bra solid. Også får du med det meste man trenger. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Blir det gruppekjøp nå da? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 jeg er med:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Noen som veit om det er foringer nede som holder vinduet på mekanismen? Det skrangler når vinduet er oppe (slarke). Vanvittig irriterende. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Skal være en rund plastrulle der. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg