baremats Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 frøysjø ? ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 ja? riktig Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 riktig hehe xD hvem er du? så lenge du veit hva jeg heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hehe xD hvem er du? så lenge du veit hva jeg heter Ørjan :D kammerat av jan vettu ;) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ørjan :D kammerat av jan vettu ;) åja xD deg ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 her er høyttaler ringene til 5" mine disse er bare halvferdige på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 sidedekslene nesten ferdige, manlger bare glassfiber nå :P [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 må desverre si at jeg har avslutta detta prosjektet pga at letten skal vrakes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 må desverre si at jeg har avslutta detta prosjektet pga at letten skal vrakes så synd, her er det litt inspirasjon fra det jeg hadde på moppen min. spilte ikke noe dypt haha men meget høyt. Stereo on my Derbi 06 SM X-Race. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 letten skal ikke vrakes alikevell:P skal sette in DT motor med trim i den snart;D fikk litt lyst til å sette inn stereo nå, men ikke så avansert;P hvordan gjorde du det så du fikk brukt ipoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 kan du ikke bare ha en radio oppi de fine sideveskene dine da? ahah Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Skjedd noe her da? gromt med stereo på lett:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Jeg klarer ikke helt å se hva en skal med annlegg på en tohjuling.. På de jeg har hatt hadde en ikke kunnet høre musikken engang vil jeg tro. Men for all del, sikkert morro om en er intrisert i slikt. Du skal ivertfall ha creds for at du lager noe som få andre har. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg