Mazda 323 GT-x Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 eg vurdera å kjøpe meg en Mazda 323 GT-X det blir min første bil, men eg har hørt att gir kassene ikkje tåle nokke å må overhalast ofte ? er det sant? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Tøff bil!! Har også hørt dette med svak girkasse.. men er det mulighet for å flytte over kassa fra 323 GTR? Den burde hvertfall holde :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 GT-R og GT-X kassa er det minimal forskjell på så det vil ikke være noe poeng. Bruker du hue når du kjører, ikke spinner donuts på asfalt og gjentatte rivstarter etc holder den. står mye om det på Mazda Owners Group Norway • Hovedside hvis du har råd til det gå heller for en GT-R da denne har mye større trimpotensiale orginalt.. evnt så skal vel Ole-M (her på forumet og mazdaforumet) selge sin gtx med gtr motor, datasprut ++ Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg