sc0ot Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Ang felger og div tilbehør bør du holde det på 70talls nivå spør du meg. Et par ATS felger, eller bare beholde de hvite du har ( som btw er vanskelig å få fatt på til 1.gen RX serien, hvis jeg ikke husker HELT feil har disse bilene 4x110 boltdim ? ) JEG syns du burde holde motoren orginal, ikke senke den, beholde orginal eksos. Da kommer den til å stige mye i verdi, samt du har en FLOTT bil. Enough said - jeg har en spesiell kjærlighet til "oldskuul" japser, så jeg er nok litt sær på meningene. men men. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Er jo fullt mulig og sette på kulere deler på en bil og samtidig lagre org. delen så man kan få den i org. stand igjen ved salg. Det er jo "bare" en bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 DET er sant, og det håper jeg trådstarter gjør! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosanova Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Kul bil Donbambus, har akkurat maken selv:partyon: bortsett fra at min er en 1971 mod og er orange. Angående senking ,jeg kjøpte King senkefjærer,polyforinger og dempere fra Welcome to Wholesale Suspenion Products i australia. Var greie å handle med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 tar vare på alt eg har av orginal deler. ingenting skal kastes. bosanova. hvordan var det å få dette registrert hos biltilsynet? husker du pris på delene du handlet? inne på katalogen står det rx2\capella. er det samme demperne som blir brukt på coupe og capella utgaven? har du bilde av din liggende på nett kansje? se hvordan den ble med senkingen... Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosanova Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 tar vare på alt eg har av orginal deler. ingenting skal kastes. bosanova. hvordan var det å få dette registrert hos biltilsynet? husker du pris på delene du handlet? inne på katalogen står det rx2\capella. er det samme demperne som blir brukt på coupe og capella utgaven? har du bilde av din liggende på nett kansje? se hvordan den ble med senkingen... Bilen min er jo allerede registret så det er jo ikke noe problem:D . Er din import og må vises? Prisene var ganske moderate , samme dempere på alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Bilen min er jo allerede registret så det er jo ikke noe problem:D . Er din import og må vises?Prisene var ganske moderate , samme dempere på alle. bilen har vert registrert i norge. så trenger bare en eu godgjenning ;) sendte dem en mail igår. så får vel en pris imorgen. så får vi se om kronene rekker. hadde du noe bilde du kunne vist meg av bilen din? Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Heftig vogn, hold oss oppdatatert:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Heftig vogn, hold oss oppdatatert:) I will. kommer nok en liten update onsdag\torsdag. kommer hjem tirsdag kveld. så skal opp tidlig onsdag å skru. fri i 4 uker :D Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 *sikle* Si ifra hvis du plutselig, helt ut av det blå skulle ville selge;) hehe... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 halla. har ikke fått lastet opp noen bilder enda. har problemmer med programmet eg scalerer bildene mine med. må se om eg får fikset det imorgen.... skulle montere clutch sylinderen min igår. det gikk til helvete :P staget som går ned til clutchen tok borti torpedo veggen når eg trykkte inn clutchen. så såg litt mørk på det igår. men fikk kuttet litt bort ida, så tror det ble bra. måtte løpe nå for litt siden for å komme meg på flasko. får fortsette imorgen eller mandag... skal få lastet opp noen bilder imorgen kveld. Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wankel lusa Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 ta vare på den bilen...konge fet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 dårlig med oppdatering på meg i det siste. bildeprogrammet mitt sluttet å fungere. men kommer sterkt tilbake. holder på med litt elektrisk om dagene. har nå koblet opp coilene og fordeleren. fikk eksos anlegget mitt for et par dager siden. har ikke fått festet alt enda. skal bestille meg noe eksos teip før eg monterer det. venter på en fitting eg trenger på olje ledningene. når den kommer skal eg få prøvestartet motoren. idag er planen å få festet den nye elektriske radiator viften og koble denne opp mot vifte kontrolleren eg fikk i forgårs. skal få ordnet opp noen bilder snart. bra dere liker bilen :D med tiden skal den bli heilt rå. Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 kan du ikke bare bli medlem av Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket også laster du inn bildene der, og kopierer IMG taggene over hit. så vi får se noen flere bilder :) grom bil, kunne godt tenkt meg sånn selv, ligger høyt på lista ;) men som scoot sa så behold den mest mulig org eller bygg den til ols scool! hadde blitt driit feet med noen 15" felger med sikklig kant og litt senk osv. men likte planen din om å beholde alle org delene så bilen er mulig å få heeeelt orginal igjen :) stå på og få opp noen bilder så skal jeg prøve å følge med :) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Det var ingen dum idè herr_kjær. Her er noen bilder av bilen. Nye tennplugg kablene mine :D:D Her er arbeidsplassen. Litt trangt men vi overlever. :D fin liten sak Nye viftekontrolleren, som forsåvidt ikke ligger i esken lenger. Fikk koblet den opp idag. Denne henger fint stripset til radiatoren nå. Må få laget meg noen fester en av dagene. Ikke akkuratt ferrari style. Dette blir ikke prioritert før etter sommeren. Rattet skal bestilles nytt da forje eier hadde besøk av gnagere. Klar til å skrues på plass igjen når den skal ut på tur. Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg