crasy-engine Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 hallais bilfrelste:) jeg har en A6 2,5 tdi 140hk rekke5 ,stv, 6 gear, 96mod. jeg har nå tatt ut motorern, og driver og overhaler den, men jeg setter den ikke inn gjenn før jeg får litt mer fres ut av den. jeg vet du får chippet den til ca 170hk, men jeg har lyst på mer:) vil denne motor typen tåle over 200hk?????? har en liten plan med og sette på større turbo, siden dette er ikke noe problem. Er det noen her som har gjort dette??? Eller er det noen her som har andre ideer:) Er open for mange forslag:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Les litt på dieselschrauber.de Du får andre dyser og chip, men ikke mer enn 174hk/340Nm i.h.h.t programmet de har. De har vel også noe turbo greier etc. Tenkte på det samme på min AAT, må bare få tak i en motor først da min svikter totalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg