nitewlkr Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by moldestuket Har et sett med helt nye. Dvs perfekt. Men du trengte jo bare en.. Hmm.. forresten..Har slike på 86`n min og jeg skal bytte til 90 fangere.. pris? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by nitewlkr pris? For de nye eller brukte ? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Denne har jeg ikke no bruk for. Ikke bakfangeren heller... Den har en liiiten skade på lista på venstre hjørne som du ser på bilde. (til høyre på bildet) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by moldestuket For de nye eller brukte ? trenger kun en framme billigst mulig og hel Mort:Pris på din fanger? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 300 og en liten hundrings i frakt.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Har kanskje en fanger.... 1986 gol cl... ? Send pm om du ønsker bilde? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg