mr2stord Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Skal ha meg ein bil til rundt 150tusen, og ikkje eldre enn ca 97. Eg må ha stasjonsvogn og plass til tre barnesetter bak. Tenkt på E-klassen, men der har du rusten, kan få kjøpt ein Vectra C med alt utstyr og største diesel motor, men den er kjørt langt og virker ferdig(er ein 05) Tenkt å Volvo 850 og v70, men i den pris klassen eg er i ser dei ikkje ut. Og Audi A6 frister veldig, men får eg tre seter i dei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Skal ha meg ein bil til rundt 150tusen, og ikkje eldre enn ca 97. Eg må ha stasjonsvogn og plass til tre barnesetter bak. Tenkt på E-klassen, men der har du rusten, kan få kjøpt ein Vectra C med alt utstyr og største diesel motor, men den er kjørt langt og virker ferdig(er ein 05) Tenkt å Volvo 850 og v70, men i den pris klassen eg er i ser dei ikkje ut. Og Audi A6 frister veldig, men får eg tre seter i dei? 3 seter i en a6, hva mener du med det? Vw Passat 3bg stv er jo fine biler. Mye utvalg av biler i den prisklassen, så er jo nesten bare å sette seg ned foran finn.no og søke i vei. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 3 seter i en a6, hva mener du med det? Vw Passat 3bg stv er jo fine biler. Mye utvalg av biler i den prisklassen, så er jo nesten bare å sette seg ned foran finn.no og søke i vei. 3 barneseter bak i bilen eg tenkte på. Trenger plass til tre unger og til meg og kone mor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg