JChE Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Heisann! Her er da min nye bil. Det er en '97 mod Joker med 1,6 100hk,220k km, 4 airbager, abs, servo og ikke så mye mer... Den er såvidt jeg kan se ganske rustfri... Det som er av mangler som jeg kjenner til er: Bakpotte(henger og slenger, rusta hull) Dørhåndtak Høyre framme Justeringsknotter til seterygg,begge framme Airbaglampe lyser Litt fuktighet inni venstre lykt framme Ellers ser den ganske bra ut, gjorde et bra kjøp her tror jeg! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 fin bil;) har du noen planer med den?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Tja, ikke så mye foreløpig, får se etterhvert. Skal ihvertfall: Bytte olje og alle filter bytte kjølevæske (skal det være oransje på denne?) Slokke airbag-lampe(på verksted) Polere bilen Bytte endel pærer i dashbordet, bare en som virker nå :-) ta motorvask Få tak i dørhåndtak til passasjerdør framme Fikse bakpotta som har rusta av Når jeg har gjort dette, blir den sikkert såpass fin at jeg får lyst til å fortsette :-) Vurderer seriøst noen greie felger til sommeren da, det må jeg nesten ha uansett da jeg bare fikk med piggfrie vinterdekk... Hva slags dim kjører golf-folket med der ute? Er ikke interessert i de aller største felgene,vil heller ha mer komfort. Tenkte kanskje 16" var greit? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg