Gå til innhold

Kvar stor plass?

Ranger emnet


mr2stord

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg ein A6 stasjonsvogn, rundt 2000modell. Får eg plass til tre barnesetter bak? Eller må eg over i Mercedes E-klassen?

 

Onkelen min har en A6 rundt 00-02modell, og har ganske stor plass i baksetene, han har da hatt 2 barneseter, et på hver side, å hvis jeg ikke tar HELT feil så skal det være plass til et i midten også.

 

Men selvfølgelig så kommer det jo ann på str barnesete også.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenkte ikkje på Audi spesielt når eg ikkje har lyst på diesel. Men synest da er tungt å ikkje minst veldig dyrt om da sku skje noko med ein diesel motor. Og liker ikkje heilt da som skjer med avgiftene heller. Men detter er no berre meg da. Såg ein med Quattro til salgs i stad, som fristet. Kjørt rett over 200hundre. Og har sett på ein som er kjørt 125tusen, dette uten Quattro. Den som er kjørt minst er 99modell den andre 00/01. Noko å satse på da der Quattro systemet, når da er kjørt so pass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er kjørt så langt vet jeg ikke, men Quattro anbefalest såfall..

Dama har A6 1,9TDI med forhjulstrekk, og sliter med å komme seg opp bakken til leiligheten vår..

Jeg har Quattro på samme bil, og har ingen problemer..

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står da ein Audi A6 Quattro i hagen. 2000modell og 1.8t.

HAr ikkje fått sett eller gjort noko med den endo, men bilder kjem. Eit par ting eg lurer på da. Står i vognkortet at den har 136kw, og eit papir på at den var 180hp orginalt? Han eg kjøpte den av sa ikkje noko om dette. So eg regnet med at den var 150 hester som dei fleste andre er. Og so ein liten(eller kanskje stor feil) innvendig lys står på heile tiden om eg ikkje skrur da av heilt med bryteren. Ser når eg åpner dørene på høyre side, so blir ikkje da registret på displayet. Men synest å huske da virket den eine gangen. Nokon som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser no at da er normalt med 180hk i 1.8t. Såg på motornr og leste på auto data at da var orginalt. Berre eg som regnet med at alle var 150hk. Men nokon som veit kva som er forandret på dei med 180 i? Kun software programet? Har ellers sett over bilen og den ser veldig bra ut, litt små ting. Men har endo dette med kupelyset, no virke da so lenge eg låser bilen opp og til eg starter. Men virke ikkje når eg oppner ei dør, og før kom da opp i displayet at venstre dør var oppen når den var da. Da virke heller ikkje meir. Sikkert den hjernen som styre alt, siden den er dyrest. He,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, gratulerer med ny bil:)

Kan det være sensorene i dørene eller at ledninger er blit koblet ut på en eller annen måte..?

Det med 180hk har jeg også vært borti da jeg så på en A3 1.8T Q.

Det sies at 1.8T med Rød T = 180hk, men med vanlig orginal krom T = 150hk..:s vet ikke helt om dette stemmer, eller overhodet finnes. Kan tenke meg at det er orginalt 180hk, men at det er skjedd noe med motor, eller selveste hjernen/chip?

 

Du får ikke her et helt konkret svar av meg, da jeg ikke er 100% sikker selv, men dette er muligens et alternativ til svar..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår