Gå til innhold

StreetMeet! Vårslepp 08! Lørdag 3. mai.

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av bilder og resultater da...?

 

Jeg sto verken for kåring eller fotografering.. Men regner med at resultater fra vårsleppet legges ut på vårt forum, ligger en tråd med bilder derfra ihvertfall.. :)

 

http://teamsideways.com/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=1231

 

Resultater fra EMMA konkuranse ligger nok på emma sine sider tenker jeg.. Resultater fra autoslalom søndag legges ut på vårt sideways forum.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke se på min liste å ha gitt han noe pressepass?

 

kan da heller ikke se i norsk lov at det ikke er lov å filme fra et slik treff.... og heller ikke at det ikke er lov å lage en film for våre medlemmer..... så la den diskusjonen ligge...

Skal du gå og terpe på alle som tar bilder og film fra treffet rekker du ikke mye annet gitt.....

 

film kommer snart

rayol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da heller ikke se i norsk lov at det ikke er lov å filme fra et slik treff.... og heller ikke at det ikke er lov å lage en film for våre medlemmer..... så la den diskusjonen ligge...

Skal du gå og terpe på alle som tar bilder og film fra treffet rekker du ikke mye annet gitt.....

 

film kommer snart

 

 

Vi er helt klare over hva den Norske loven sier ja, men vi har faktisk bedt om at klubber\andre aktører sender oss en mail om at de vil filme\ta bilder på vårt treff.

 

Alle som har spurt har fått pass og tatt bilder.

 

At da en klubb ikke gjør dette kan være på deres kappe, det og sende en mail om en forespørsel om de kan filme\ta bilder tar 2 min, og svaret hadde vært , ja, det kan dere gjøre.

 

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da heller ikke se i norsk lov at det ikke er lov å filme fra et slik treff.... og heller ikke at det ikke er lov å lage en film for våre medlemmer..... så la den diskusjonen ligge...

Skal du gå og terpe på alle som tar bilder og film fra treffet rekker du ikke mye annet gitt.....

 

film kommer snart

Noen som sto opp på gærne siden av senga i dag? hehe.. Sa bare at jeg ikke kunne se at du hadde fått pressepass, litt kronglete måte og si at jeg ikke trodde du hadde vært der oppe.. :)

 

Som Ealoken så presist sier så ba vi pent alle bedrifter og andre aktører om å si ifra om de ønsket å ta bilder og/eller film på vårt treff.. Vi synes ikke det er for mye å forlange da de var gratis gjester på et område vi hadde leid, vi fikk flere forespørsler, også av privatpersoner, og alle fikk ja uten noe om og men..

 

Jeg trenger ikke terpe på alle som har dokumentert treffet vårt, folk flest respekterer nemlig det vi gjør og hjelper oss gjerne med å nevne oss på sine sider eller lignende.. :)

 

Men samme kan det være, du har som du sier lovverket på din side, så du gjør som du vil.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da heller ikke se i norsk lov at det ikke er lov å filme fra et slik treff.... og heller ikke at det ikke er lov å lage en film for våre medlemmer..... så la den diskusjonen ligge...

Skal du gå og terpe på alle som tar bilder og film fra treffet rekker du ikke mye annet gitt.....

 

film kommer snart

http://www.street-garage.com/index.php?option=com_seyret&Itemid=75&task=videodirectlink&id=405

 

(Filmsnutt fra TheSGCC som var på Gardermoen Raceway Lørdag 3.Mai!)

Minner om denne:

 

Sakset fra BF sine forumregler..

 

Antall nick per bruker:

Det er kun lov å registrere ett nick per person.

Brudd på dette vil medføre utestengelse fra 6-12mnd.

 

Fin film, har full forståelse for at dere lager en film av dere med dere.. Som privatperson til privatperson hadde jeg ikke reagert i det hele tatt, men dette er snakk om klubb til bedrift og da føler at ting stiller seg anderledes.. Men man kan ikke forvente at alle tenker likt..

 

Håper du skjønner at noe så lite som mangel på en setning på et forum eller på en film fort kan lage mistro blant forumbrukere.. Og street-garage er vel bare kjent med å ha så mange fornøyde "kunder" som mulig?

 

Jeg legger denne diskusjonen død da jeg hadde en lang runde med street-garage i fjor, som faktisk endte med at de nevnte oss på deres sider likevel.. Dette er dog fjernet nå.. Hva dette sier om seriøsiteten til denne bedriften er opp til hver enkelt forumbruker å bedømme.

 

Takk for et fint treff til alle som møtte opp! :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om denne:

 

Sakset fra BF sine forumregler..

 

Antall nick per bruker:

Det er kun lov å registrere ett nick per person.

Brudd på dette vil medføre utestengelse fra 6-12mnd.

 

Fin film, har full forståelse for at dere lager en film av dere med dere.. Som privatperson til privatperson hadde jeg ikke reagert i det hele tatt, men dette er snakk om klubb til bedrift og da føler at ting stiller seg anderledes.. Men man kan ikke forvente at alle tenker likt..

 

Håper du skjønner at noe så lite som mangel på en setning på et forum eller på en film fort kan lage mistro blant forumbrukere.. Og street-garage er vel bare kjent med å ha så mange fornøyde "kunder" som mulig?

 

Jeg legger denne diskusjonen død da jeg hadde en lang runde med street-garage i fjor, som faktisk endte med at de nevnte oss på deres sider likevel.. Dette er dog fjernet nå.. Hva dette sier om seriøsiteten til denne bedriften er opp til hver enkelt forumbruker å bedømme.

 

Takk for et fint treff til alle som møtte opp! :)

 

Hei.

 

Vi har fulgt svartmalingen din av Street-Garage.com på dette forumet lenge nå og syntes nå at du begynner å gå for langt.

 

Vi har fulgt alle retningslinger etter norsklov, åndverksloven ,forbrukerrettloven og opphavsrettloven og er helt enig at du bør la denne diskusjonen ligge død, da du ikke villet komme langt med dette.

 

Dog skal det nevnes at du flere ganger på denne tråden har skrevet at du vil legge denne diskusjonen død, men slik vi ser det, bruker du all din tid og krefter på å svartmale oss, igjen og igjen. Ikke bare her, men også på deres egen side.

 

Dette gjorde du ifjor, og du begynner igjen iår.

 

Ifjor sponset Street-Garage.com treffet, det gjorde vi ikke iår.

 

Nå må du la oss være i fred.

 

Du prøver å sette oss i dårlig lys ved å, svartmale oss på tomt grunnlag, få folk til å stille spørsmål ved seriøsiteten til vår bedrift og ved å bruke tid og krefter på å kringkaste dette på en negativ måte.

 

Nå har dere holdt på lenge nok med oss.

 

En slik holdning sier mye om de verdier og retningslinjer Teamsideways opererer med.

 

Vi er en hyggelig og tøff bedrift, med mange fornøyde kunder, mange medlemmer av TheSGCC (vår egen klubb)og mange aktører/sponsorer.

 

Vi er lei av Teamsideways svartmaling av oss på tomt grunnlag. Og ber dere nå slutte med dette og vi ber Teamsideways om å la oss være ifred.

 

Vi har ikke tenkt å utale oss mer om dette, da vi ikke operer med å svartmale, trakkasere etc andre klubber, bedrifter, organisasjoner etc.

 

Det strider mot de verdier og rettningslinjer Street-Garage.com har og står for.

 

Vi vil heller bruke tiden på å ta vare på alle våre nye og gamle fornøyde kunder, nye og gamle medlemmer av TheSGCC (vår egen klubb)og fortsette å bruke krefter på å bli en større å tøffere bedrift!

 

Mvh

Street-Garage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du da forklare følgende?

 

I fjor hadde vi et sammarbeid, dere laget film, men nevnte oss ikke med ett ord.

 

I år (ref deres eget forum ) skulle dere ha stand på treffet vårt.

Dere har også laget en film i fra vårt treff ( veldig hyggelig det også ), men dere har ikke nevnt oss med et ord, dette synes jeg er merkelig da det er vi som har brukt penger og tid på treffene, og dere tar "liksom æren" av treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er veldig overrasket over Street-Garage sin oppførsel her. Var nettop innom deres forum og tittet litt. Det som slo meg er at de alle må være under 19 år. Ikke den mest modne gjengen mao. Og med en gjeng småbarn er det veldig vanskelig å snakke litt fornuft til de. De lever i sin egen lille verden der de mener alt de gjør er slik det skal gjøres (vi har aldri feil mentalitet). Jeg for min del ser ikke problemet med å legge inn en liten setning som informerer om hvem som arrangerte treffet. Denne gangen var det Teamsideways, neste gang er det kanskje en annen klubb. Tror også andre arrangører vil sette pris på å bli nevnt i sammenheng med et arrangement de legger ned mye av sin egen fritid. Tror også Street-Garage selv ønsker å bli nevnt hvis de en gang vil arrangere et større treff(hvis de blir voksne nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er veldig overrasket over Street-Garage sin oppførsel her. Var nettop innom deres forum og tittet litt. Det som slo meg er at de alle må være under 19 år. Ikke den mest modne gjengen mao. Og med en gjeng småbarn er det veldig vanskelig å snakke litt fornuft til de. De lever i sin egen lille verden der de mener alt de gjør er slik det skal gjøres (vi har aldri feil mentalitet). Jeg for min del ser ikke problemet med å legge inn en liten setning som informerer om hvem som arrangerte treffet. Denne gangen var det Teamsideways, neste gang er det kanskje en annen klubb. Tror også andre arrangører vil sette pris på å bli nevnt i sammenheng med et arrangement de legger ned mye av sin egen fritid. Tror også Street-Garage selv ønsker å bli nevnt hvis de en gang vil arrangere et større treff(hvis de blir voksne nok).

 

Hei

 

TheSGCC(The Street-Garage.com Club) er klubben vår og der er det folk fra 18-100 år.

 

Klubben TheSGCC og bedriften Street-Garage.com er to forskjellige ting.

 

Mvh

Street-Garage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi har fulgt svartmalingen din av Street-Garage.com på dette forumet lenge nå og syntes nå at du begynner å gå for langt.

 

Vi har fulgt alle retningslinger etter norsklov, åndverksloven ,forbrukerrettloven og opphavsrettloven og er helt enig at du bør la denne diskusjonen ligge død, da du ikke villet komme langt med dette.

 

Dog skal det nevnes at du flere ganger på denne tråden har skrevet at du vil legge denne diskusjonen død, men slik vi ser det, bruker du all din tid og krefter på å svartmale oss, igjen og igjen. Ikke bare her, men også på deres egen side.

 

Dette gjorde du ifjor, og du begynner igjen iår.

 

Nå må du la oss være i fred.

 

Du prøver å sette oss i dårlig lys ved å, svartmale oss på tomt grunnlag, få folk til å stille spørsmål ved seriøsiteten til vår bedrift og ved å bruke tid og krefter på å kringkaste dette på en negativ måte.

 

Nå har dere holdt på lenge nok med oss.

 

En slik holdning sier mye om de verdier og retningslinjer Teamsideways opererer med.

 

Vi er en hyggelig og tøff bedrift, med mange fornøyde kunder, mange medlemmer av TheSGCC (vår egen klubb)og mange aktører/sponsorer.

 

Vi er lei av Teamsideways svartmaling av oss på tomt grunnlag. Og ber dere nå slutte med dette og vi ber Teamsideways om å la oss være ifred.

 

Vi har ikke tenkt å utale oss mer om dette, da vi ikke operer med å svartmale andre klubber, bedrifter, organisasjoner etc.

 

Det strider mot de verdier og rettningslinjer Street-Garage.com har og står for.

 

Vi vil heller bruke tiden på å ta vare på alle våre nye og gamle fornøyde kunder, nye og gamle medlemmer av TheSGCC (vår egen klubb)og fortsette å bruke krefter på å bli en større å tøffere bedrift!

 

Mvh

Street-Garage.com

 

Jeg har som du sier ikke tenkt å ta denne lenger, men føler at jeg må svare for meg her..

 

Svartmaling over lang tid? Om en uke er lang tid så javel..

 

Hadde jeg brukt all min tid og krefter på å svartmale dere hadde der nok merket det.. :)

 

Sist vi diskuterte dette, i fjor vår når dere gjorde akkurat det samme som i år så skrev dere dette til meg på mail:

 

Sitert fra mail:

Hallo.

 

Var tilfeldig innom bilforumet.net da vi la merke til en bedskjed du har skrevet til en av brukerne der..

 

Vi vet ikke hvem denne brukeren er som skrev innlegget du svarte på, men dette er å gå for langt Anders, vi betalt penger til dere, og slenge ut sånn tull til brukere på Bilforumet er lite proffesjonelt.

 

Nå syntes vi dere skal gi dere.

 

Street-Garage.com

Dette var før dere gikk med på å nevne oss på deres sider likevel..

 

I følge Rayol selv kjenner han dere og jobber visserlig for dere.. Kan godt legge ut PM og screenshot av mail om noen skulle være interresert..

 

Her er posten det er snakk om.. Kjenner dere ikke de som jobber for dere? Eller var det bare et forsøk på å vri seg unna?

http://www.bilforumet.no/mediaforum/166500-film-street-meeten-p-gardermoen-raceway.html

 

Vi har alltid lagt kortene på bordet og har alltid gjort vårt beste for å skape et bra bilmiljø.. Og det regner med at de fleste her inne vet.. :)

 

Vi vet at dere har loven på deres side, men dere har ikke fattet poenget.. Bare det at dere nevner lovverk for at dere skal slippe å gi oss creds for bra treff sier jo sitt..

 

Ha en fortsatt fin dag.. :)

 

Edit: La til et par ting..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitert fra mail:

Hallo.

 

Var tilfeldig innom bilforumet.net da vi la merke til en bedskjed du har skrevet til en av brukerne der..

 

Vi vet ikke hvem denne brukeren er som skrev innlegget du svarte på, men dette er å gå for langt Anders, vi betalt penger til dere, og slenge ut sånn tull til brukere på Bilforumet er lite proffesjonelt.

 

Nå syntes vi dere skal gi dere.

 

Street-Garage.com

Dette var før dere gikk med på å nevne oss på deres sider likevel..

 

I følge Rayol selv kjenner han dere og jobber visserlig for dere.. Kan godt legge ut PM og screenshot av mail om noen skulle være interresert..

 

Her er posten det er snakk om.. Kjenner dere ikke de som jobber for dere? Eller var det bare et forsøk på å vri seg unna?

http://www.bilforumet.no/mediaforum/166500-film-street-meeten-p-gardermoen-raceway.html

 

Vi har alltid lagt kortene på bordet og har alltid gjort vårt beste for å skape et bra bilmiljø.. Og det regner med at de fleste her inne vet..

 

Vi vet at dere har loven på deres side, men dere har ikke fattet poenget.. Bare det at dere nevner lovverk for at dere skal slippe å gi oss creds for bra treff sier jo sitt..

 

Ha en fortsatt fin dag..

 

 

 

Vi snakket om brukeren "Sluta tuta!"

 

Vi nevner og bruker lovverket, for det er loven.

 

Vi har ikke tenkt å utale oss mer om dette, da vi ikke operer med å svartmale, trakkasere o.l andre klubber, bedrifter, organisasjoner etc.

 

Mvh

Street-Garage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår