Gå til innhold

StreetMeet! Vårslepp 08! Lørdag 3. mai.

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Nå vimer jeg innom både SGCC (er 35,så jeg løfter vel snittet jeg da..),BF og har snakka med flere fra 'sideways.... Tjener noen av sidene noe på at dere trekker hverandres seriøsitet i tvil? Neppe. Bilmiljøet i Norge er samtidig både veldig stort og veldig smått. Det er stort for oss som vet hvor mange som driver med bil og veldig smått for staten(som tror at det bare er "en hardbarka kjerne på 2-300 personer som driver med sånn idioti det er å endre på en fullt brukbar og lovlig bil" <- sitat en sekretær i samferdselsdepartementet.

 

Flere folk har tilhørighet i flere klubber og forum samtidig,og man får tåle at man ikke flyr rundt og nevner hverandre på hverandres hjemmesider hele tiden,selv etter treff. De som var der vet nok hvem som hadde det. Det som er viktig er at treffet var bra,alle var fornøyd,det var ikke noe bråk og man fikk sett og snakket bil an mass. Ikke hvem som har navnet sitt flest steder på nett etterpå. Leave it dead,and get along.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

Vi har fulgt svartmalingen din av Street-Garage.com på dette forumet lenge nå og syntes nå at du begynner å gå for langt.

 

Vi har fulgt alle retningslinger etter norsklov, åndverksloven ,forbrukerrettloven og opphavsrettloven og er helt enig at du bør la denne diskusjonen ligge død, da du ikke villet komme langt med dette.

 

Dog skal det nevnes at du flere ganger på denne tråden har skrevet at du vil legge denne diskusjonen død, men slik vi ser det, bruker du all din tid og krefter på å svartmale oss, igjen og igjen. Ikke bare her, men også på deres egen side.

 

Dette gjorde du ifjor, og du begynner igjen iår.

 

Ifjor sponset Street-Garage.com treffet, det gjorde vi ikke iår.

 

Nå må du la oss være i fred.

 

Du prøver å sette oss i dårlig lys ved å, svartmale oss på tomt grunnlag, få folk til å stille spørsmål ved seriøsiteten til vår bedrift og ved å bruke tid og krefter på å kringkaste dette på en negativ måte.

 

Nå har dere holdt på lenge nok med oss.

 

En slik holdning sier mye om de verdier og retningslinjer Teamsideways opererer med.

 

Vi er en hyggelig og tøff bedrift, med mange fornøyde kunder, mange medlemmer av TheSGCC (vår egen klubb)og mange aktører/sponsorer.

 

Vi er lei av Teamsideways svartmaling av oss på tomt grunnlag. Og ber dere nå slutte med dette og vi ber Teamsideways om å la oss være ifred.

 

Vi har ikke tenkt å utale oss mer om dette, da vi ikke operer med å svartmale, trakkasere etc andre klubber, bedrifter, organisasjoner etc.

 

Det strider mot de verdier og rettningslinjer Street-Garage.com har og står for.

 

Vi vil heller bruke tiden på å ta vare på alle våre nye og gamle fornøyde kunder, nye og gamle medlemmer av TheSGCC (vår egen klubb)og fortsette å bruke krefter på å bli en større å tøffere bedrift!

 

Mvh

Street-Garage.com

 

 

Det hadde bare vært rett og rimelig at dere hadde nevnt hvem som var arrangør av dette treffet! Helt i orden å ta bilder samt filme/ lage film, men å ta credit for treffet synes jeg blir feil. Som nevnt her tidligere er det mye forarbeid/ planlegging/ kostnader av et slikt arrangement!

Jeg er egentlig en liten engel, men desverre er glorien til oppussing og vingene til vask...!!

www.girlsgofast.com

www.teamsideways.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde bare vært rett og rimelig at dere hadde nevnt hvem som var arrangør av dette treffet! Helt i orden å ta bilder samt filme/ lage film, men å ta credit for treffet synes jeg blir feil. Som nevnt her tidligere er det mye forarbeid/ planlegging/ kostnader av et slikt arrangement!
Sakset fra SGCC:
Vi arrangerte kun en sammenkomst for våre medlemmer I The SGCC og er ikke ansvarlig for selve treffet iår.
...ser ikke at dette er å ta kreditten akkurat...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra SGCC: ...ser ikke at dette er å ta kreditten akkurat...

 

 

 

Hvor finner jeg dette sitatet?

 

For de som ikke er kjent med "saken"- er innom deres side, kikker på nyheter og klikker seg inn på Street Meet- så ser det faktisk ut som om det er dere som arrangerer. Uansett- hvor mye hadde det kostet dere å føre på vårt navn?

Jeg er egentlig en liten engel, men desverre er glorien til oppussing og vingene til vask...!!

www.girlsgofast.com

www.teamsideways.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra SGCC: ...ser ikke at dette er å ta kreditten akkurat...

Dette har tatt litt vel av.. Poenget var at vi prøver å få til en "vi hjelper deg, du hjelper meg" mentalitet.. SG brukte treffet vårt til å promotere sin klubb og lage litt hype rundt seg selv.. Alt vi ber om er litt annerkjennelse tilbake.. Synes ikke det er for mye å be om..

 

Dette er ikke en diskusjon om hva som er lov å ikke lov, vi vet at lovverket gir alle fritt leide til å filme hva de vil.. Vi skrev dog spesifikt at alle bedrifter og andre aktører måtte kontakte oss før de filmet eller tok bilder, noe vi har lov til da treffet teknisk sett skjedde på min private grunn..

 

Dette grunner mye i at vi diskuterte dette også i fjor og vi trodde at vi hadde blitt enige om en løsning da SG la oss til og nevnte oss på sine sider etter en lang diskusjon.. Vi reagerer da når akkurat det samme skjer igjen..

 

Jeg har faktisk fått spørsmål av en som lurte om jeg skulle opp på treffet til street-garage.. Ikke rart man reagerer da.. :)

 

Som du sikkert skjønner er det litt prinsipp for oss pga dette ikke er første gang.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg dette sitatet?

http://www.street-garage.com/forum/viewtopic.php?t=91

For de som ikke er kjent med "saken"- er innom deres side, kikker på nyheter og klikker seg inn på Street Meet- så ser det faktisk ut som om det er dere som arrangerer. Uansett- hvor mye hadde det kostet dere å føre på vårt navn?
Da får du finlese... de arrangerer et "eget treff i treffet for egne medlemmer"... akkurat som streetdrifters.net gjorde antar jeg,da det sto en lang rekke med biler tvers overfor oss med deres bannere på.. De har ikke nevnt treffet deres med et ord. Skal dere kicke på de også hvis de legger ut på sitt forum at de alle møtte på streetmeet på Gardermoen? Og ikke nevner TSW med et ord?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.street-garage.com/forum/viewtopic.php?t=91

Da får du finlese... de arrangerer et "eget treff i treffet for egne medlemmer"... akkurat som streetdrifters.net gjorde antar jeg,da det sto en lang rekke med biler tvers overfor oss med deres bannere på.. De har ikke nevnt treffet deres med et ord. Skal dere kicke på de også hvis de legger ut på sitt forum at de alle møtte på streetmeet på Gardermoen? Og ikke nevner TSW med et ord?

 

Streetdrifters.net er ikke en registrert bedrift som driver salg fra samme side som de legger ut bilder og film.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har tatt litt vel av.. Poenget var at vi prøver å få til en "vi hjelper deg, du hjelper meg" mentalitet.. SG brukte treffet vårt til å promotere sin klubb og lage litt hype rundt seg selv.. Alt vi ber om er litt annerkjennelse tilbake.. Synes ikke det er for mye å be om..

 

Dette er ikke en diskusjon om hva som er lov å ikke lov, vi vet at lovverket gir alle fritt leide til å filme hva de vil.. Vi skrev dog spesifikt at alle bedrifter og andre aktører måtte kontakte oss før de filmet eller tok bilder, noe vi har lov til da treffet teknisk sett skjedde på min private grunn..

 

Dette grunner mye i at vi diskuterte dette også i fjor og vi trodde at vi hadde blitt enige om en løsning da SG la oss til og nevnte oss på sine sider etter en lang diskusjon.. Vi reagerer da når akkurat det samme skjer igjen..

 

Jeg har faktisk fått spørsmål av en som lurte om jeg skulle opp på treffet til street-garage.. Ikke rart man reagerer da.. :)

 

Som du sikkert skjønner er det litt prinsipp for oss pga dette ikke er første gang.. :)

I see.. nå skal ikke jeg si noe om før,for det var jeg ikke med på. Jeg ser bare ikke poenget med å krangle om sånt. At du ble spurt om det kom vel da pga misforståelsen med at SG hadde,som sagt over,arrangert "treff i treffet"...for sine medlemmer,på et åpent,gratis streetmeet. Skjønner også at dere gjerne vil promotere dere selv,hvem vil ikke det? Jeg bare mener at dere ville promotert dere selv bedre med å henge opp noen flere voksne TSW-bannere ved inngangen og flere steder langs banen,og ha større dekning på deres egne sider...isteden for å kicke på at en uavhengig klubb møtes på et av deres treff,og filmer seg selv i treffet uten å nevne dere og legger det ut på sitt uavhengige forum. If you get my drift.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetdrifters.net er ikke en registrert bedrift som driver salg fra samme side som de legger ut bilder og film.. :)
Sant nok... men får jeg da pepper på neste treff hvis jeg går rundt i ei SWR Engineering-T-skjorte der og noen spør om jeg var på treffet og jeg sier "Ja" på min (kommende) firma-hjemmeside uten å nevne at dere hadde treffet? <- satt på spissen... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see.. nå skal ikke jeg si noe om før,for det var jeg ikke med på. Jeg ser bare ikke poenget med å krangle om sånt. At du ble spurt om det kom vel da pga misforståelsen med at SG hadde,som sagt over,arrangert "treff i treffet"...for sine medlemmer,på et åpent,gratis streetmeet. Skjønner også at dere gjerne vil promotere dere selv,hvem vil ikke det? Jeg bare mener at dere ville promotert dere selv bedre med å henge opp noen flere voksne TSW-bannere ved inngangen og flere steder langs banen,og ha større dekning på deres egne sider...isteden for å kicke på at en uavhengig klubb møtes på et av deres treff,og filmer seg selv i treffet uten å nevne dere og legger det ut på sitt uavhengige forum. If you get my drift.. :)

I utgangspunktet ville vi ikke tenkt en tanke ekstra på noe sånt, men som sagt så grunner det mye i tidligere episoder som jeg trodde vi hadde løst.. :)

 

Vi har ikke noe i mot uavhengige klubber og at de promoterer seg selv, men dette er snakk om ansatte i en bedrift som legger ut film og bilder på deres bedrifts side.. Om denne personen også er medlem i en klubb startet av samme bedrift ser ikke jeg på som viktig.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok... men får jeg da pepper på neste treff hvis jeg går rundt i ei SWR Engineering-T-skjorte der og noen spør om jeg var på treffet og jeg sier "Ja" på min (kommende) firma-hjemmeside uten å nevne at dere hadde treffet? <- satt på spissen... :)

 

Hehe.. Ser poenget ditt.. Men det du nevner der ser jeg ikke som noe problem.. Er snakk om flere artikler, forumposter, bilder på album og film, i tillegg til lik episode i fjor.. Er litt mer utstrakt dette en et JA på en hjemmeside.. :)

 

OT: Har Erik (Løken) pratet med deg ang overhaling av en Ford 2.5 V6?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ifjor Sponset Street-Garage.com Street Meeten. Det gjorde vi ikke i år, som nevnt flere steder.

 

I år arrangerte vi en felles samling på treffet for medlemmer av TheSGCC.

 

Dette er vår film.

Laget av Street-Garage.com til medlemmene av TheSGCC.

 

Det er våre bilder(bildegalleriet).

Tatt av Street-Garage.com til medlemmene av TheSGCC.

 

Det er våre artikkler.

Skrevet av Street-Garage.com til medlemmene av TheSGCC.

 

Vi arrangerte en felles samling på treffet for TheSGCC, og vi dokumenterte samlingen til glede for medlemmer av TheSGCC.

 

Nå ser vi til at du gjør som du skriver du skal, avslutte denne diskusjonen.

 

Vi har ikke tenkt å utale oss mer om dette, da vi ikke operer med å svartmale, trakkasere, terpe på o.l andre klubber, bedrifter, organisasjoner etc.

 

Mvh

Street-Garage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ifjor Sponset Street-Garage.com Street Meeten. Det gjorde vi ikke i år, som nevnt flere steder.

 

I år arrangerte vi en felles samling på treffet for medlemmer av TheSGCC.

 

Dette er vår film.

Laget av Street-Garage.com til medlemmene av TheSGCC.

 

Det er våre bilder(bildegalleriet).

Tatt av Street-Garage.com til medlemmene av TheSGCC.

 

Det er våre artikkler.

Skrevet av Street-Garage.com til medlemmene av TheSGCC.

 

Vi arrangerte en felles samling på treffet for TheSGCC, og vi dokumenterte samlingen til glede for medlemmer av TheSGCC.

 

Nå ser vi til at du gjør som du skriver du skal, avslutte denne diskusjonen.

 

Vi har ikke tenkt å utale oss mer om dette, da vi ikke operer med å svartmale, trakkasere, terpe på o.l andre klubber, bedrifter, organisasjoner etc.

 

Mvh

Street-Garage.com

 

Takk, dere bekreftet mitt poeng om at det er en bedrift som står bak alle publikasjoner.. :)

 

Jeg anser diskusjonen som ferdig for min del, jeg bare svarer når folk kommer med spørsmål.. Er det et forum er til for.. :)

 

Mvh.

 

Team Sideways

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere bekreftet mitt poeng om at det er en bedrift som står bak alle publikasjoner.. :)

 

Jeg anser diskusjonen som ferdig for min del, jeg bare svarer når folk kommer med spørsmål.. Er det et forum er til for.. :)

 

Mvh.

 

Team Sideways

 

Hei.

 

Nå er det slik at Street-Garage.com eier klubben TheSGCC og vi står for alle publikasjoner som omhandler klubben TheSGCC.

 

Vi mottok matriale som ble tatt på treffet og som derretter ble behandlet/laget av

Street-Garage.com.Det sier seg selv.

 

Godt at dere endelig forstår at vi ikke har gjort noe galt og at dere nå slutter å svartmale Street-Garage.com.

 

Vi hadde håpet dere hadde lært fra ifjor, da vi heller ikke gjorde noe galt og da vi til og med var med på å sponset treffet

-da hadde vi sluppet å ta denne diskusjonen igjen.

 

Vi skriver herved de siste ordene i denne diskusjonen.

 

Mvh

Street-Garage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nå er det slik at Street-Garage.com eier klubben TheSGCC og vi står for alle publikasjoner som omhandler klubben TheSGCC.

 

Vi mottok matriale som ble tatt på treffet og som derretter ble behandlet/laget av

Street-Garage.com.Det sier seg selv.

 

Godt at dere endelig forstår at vi ikke har gjort noe galt og at dere nå slutter å svartmale Street-Garage.com.

 

Vi hadde håpet dere hadde lært fra ifjor, da vi heller ikke gjorde noe galt og da vi til og med var med på å sponset treffet

-da hadde vi sluppet å ta denne diskusjonen igjen.

 

Vi skriver herved de siste ordene i denne diskusjonen.

 

Mvh

Street-Garage.com

 

 

Du sier jo her at SG eier SGCC og materialet som legges ut. Det betyr jo da at dere har overordnet ansvaret for SGCC og hva de gjør.

 

Dere gjør ikke noe galt, noe ingen her har påstått, men det kunne godt ha kommet veldig mye tydeligere frem hvem som var ansvarlig for arrangementet. Det er som andre sier her i denne tråden at det på deres forum virker som SGCC/SG tar credit for hele arrangementet.

 

Og burde noen ha lært fra i fjor, hadde de lagt ut et lite notat om hvem som virkelig arrangerte treffet slik at denne diskusjonen aldri hadde funnet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår