Gå til innhold

StreetMeet! Vårslepp 08! Lørdag 3. mai.

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er lettere å se biler enn folk på veien det må jeg si :P men når sånne som tonje skal sitte inni et buss skur og tro jeg ser henne så blir det ikke lett hehe :P !

 

 

du ser meg ikke når jeg går ved veien å vinker som faen heller...

du er faen meg lam på begge øynene.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. nå har jeg lest hele tråden. sett filmen og artikkelen. For min del er det helt irrelevant om ikke arrangør nevnes for jeg synes ikke det virker som at street-garage tar noe kred. Det er min mening men det skal sies også at andre arrangementer dere har postet er det spesifisert hvem som har arrangementet i tittel på filmen. Det eneste jeg reagerer på er at det er GODT postet på forhånd hvordan det var med kjøring der oppe. Synes det er utrolig dumt at noen da tar initiativ til å gjøre noe sånt å at dette blir skrevet om i artikkelen som noe positivt, men at det blir stoppet av vakter! Hvis det hadde kommet politi når 2 stk racer og det ikke var tillatelse til å gjøre dette hadde arrangementet blitt stoppet.Siden dere virker som en sammensveiset gjeng er det viktig at man passer på så slikt IKKE skjer!!!

 

Dette har med respekt til arrangør klubben å gjøre å følge den infoen som er kommet på forhånd! (Teamsideways for de som mener at de ikke har fått med seg det)

GirlsGoFast var med som vakter og hadde med premier da vi prøver å bygge bro mellom forskjellige interesse organisasjoner og klubber.

 

Mvh

 

Elin

http://www.GirlsGoFast.com

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utleieren fra gardermoen raceway her!

Er jo nysgjerrig på hva som foregår på tomta vår, så følger med på nett så godt det lar seg gjøre, og har da (dessverre...:drunk:) meninger om det meste!!

Har vært innvolvert i dragrace og amcar arrangement i mange år og kan bare konstatere at det "værste" en arrangør veit, - er når noen lager "arrangement" i "arrangementet" (uten at det er avtalt på forhånd!)

Mange fra gatebil og streetmeet miljøet kjenner vi igjen fra den tiden NDRG og Bilsport arrangerte "En dag på stripa"

Personlig kan jeg konstatere at når en aktør ene året "bredda" seg på en litt "ufin" måte iht. både arrangør og andre deltagere, så gikk det sport i å "spre" deltagere fra denne aktøren året etter..., -til manges forargelse!

Kanskje ikke helt "snilt" av en arrangør?? - men ta det som et tegn på at saker og ting bør snakkes om på forhånd, og når det gjelder personlig initiativ som opplegget til TSW, så fortjener dem da kred. ved å bli nevnt som arrangør, synes nå jeg ihvertfall!!

Litt uproffe utblåsinger fra begge sider, men jeg forsvarer TSW det "følelse messige" ved at et fåtall personer legger sjela si i dette!:race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår