stiffler Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hei på min audi coupe vil ikke temp måleren slå inn før vanntempen er oppe i ca 85-90 grader. er det noen som vet hva dette kan være for noe feil. og hvis det er temp giveren sitter den i radiatoren eller? Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 bilen koket noen ganger? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Tipper det er giveren din som er gåen. Denne sitter i toppen, eller rettere sagt på flensen som er skrudd til toppen der øvre kjølevannslange går ut til radiator (alt etter motortype). Den giveren som sitter i radiatoren er for å starte kjølevifta ved behov. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffler Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hei takk for svar. til 1 svar: bilen har ikke koket. Svar 2. takk for hjelp. skal prøve å bytte denne. vet dere forresten om noen steder jeg får kjøpt styling til denne bilen. det er en 1988 modell audi coupe. Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 vet dere forresten om noen steder jeg får kjøpt styling til denne bilen. det er en 1988 modell audi coupe. Mye fra 80/90 passer, her er noen forhandlere. www.CAPRIZONETUNING.com Styling Tech Norsk Bildelsenter Coupe 1988 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg