espen_99 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Noen som vet om et bra effektanlegg til en 94 golf gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Kanskje Simons er tingen? Har det på min Golf, god lyd er det i det og :> Er en stund siden jeg kjøpte det da, så om det er noe bedre nå, vet jeg ikke så mye om. Steglet Bildeler Internett > Produkter > Sport > Sports eksos > Simons > Simons eksos - Auto-Supply Websiden til steglet bildeler virker litt ute for tiden, så du får prøve å ringe om det skulle være av interesse. Tror forøvrig det var fra auto-supply jeg bestilte mitt effektanlegg. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Iforhold til effekt så er det orginale ganske bra med mindre du har planer om å trimme mer(f.eks porting&kam), men lyden er jo halve opplevelsen :D . Har selv Ferrita rustfritt fra catalysator. Fin lyd uten at det bråker for mye, har gått gjennom 2 eu kontroller. Kostet 6000 i 2005 så regner med at prisen har steget noe. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg