nismo_power Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Noen andre som var der idag da? Var ett utrolig bra treff etter min mening... mye gromt å se på!!! Alltid like morro å se Ruud Racing på banen... det går brutalt!!!! RS200`n var ikke akkurat en sinke den heller.. hohoh :D Leker meg med en MKIV Supra På tide med litt mere boost Quick? :P hehe... neida, hadde det ennå vært deg! :) *solbrent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Originally posted by nismo_power Leker meg med en MKIV Supra Fet video:D Det er når jeg ser sånt jeg griner av latter av de som bastant hevder at undestyrringen til Audi er "teit" Det så heldigvis ut til at avkjøringen ikke skadet mer en sjåførens stolthet :D Hvem var dette da ? Når ? Finnes det såå mange slike her ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet August 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Gikk bra med bilen hans heldigvis, eneste var att luften gikk ut av det ene bakdekket.. og noen småriper i lakken. Hadde vært sikkerlig synd om det skulle gått værre med den.... bilen er jo så sjef!!!! Husker ikke navnet på han.... men det sjedde jo idag på Rudskogen.. på Ford treffet vettu :P hvis det var det du lurte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Loppa Fet video:D Det er når jeg ser sånt jeg griner av latter av de som bastant hevder at undestyrringen til Audi er "teit" Det så heldigvis ut til at avkjøringen ikke skadet mer en sjåførens stolthet :D Hvem var dette da ? Når ? Finnes det såå mange slike her ? Skal ikke klage på understyrings vognene assa, men... Trur du ikke dette tilfelle har litt med sjåføren å gjøre, fører feil er ikke uvanlig hoss oss andre Loppa ;). Kan vel sammenlignes litt med han karen i S4 som kommer får fort inn i svingen om understyrer ut på en kul og taker bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet August 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Her er litt flere filmer fra Ford treffet for de som skulle være interessert Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Artig av deg å ta en tur på Ford treff for å kjøre fra cosworth'er... det må jeg si :) Gi et par av dem en liten knekk i selvtilliten ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Loppa Fet video:D Det er når jeg ser sånt jeg griner av latter av de som bastant hevder at undestyrringen til Audi er "teit" Da har du sikker et knakende god forklaring til hvorfor den S4 braka inn i dekkstabelen og bulka hele siden mm på Gatebil på Rudskogen også... :rolleyes: Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Era Da har du sikker et knakende god forklaring til hvorfor den S4 braka inn i dekkstabelen og bulka hele siden mm på Gatebil på Rudskogen også... :rolleyes: Kan prøve:D : han kjørte med blanke dekk bak for å "leke seg" -> legger ut rompa opp fra slakteren(er det der?) -> fikk hjulspinn på alle 4 opp bakken- > kløner det til da bilen ikke oppfører seg som han er vant til når han slakker av gassen igjen -> bilen kommer med rompa omtrent som å dra i brekket, når bakdekkene er så forskjellig - > og snurren er et faktum. Hadde han kjørte med like dekk hadde det nok ikke skjedd. Alt kan vel egentlig skje når man prøver og sladde med vilje, hadde han prøvd å kjøre "fort" hadde det ikke skjedd. Supraen prøver vel bare å kjøre fortest mulig rundt svingen den ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Loppa Kan prøve:D : han kjørte med blanke dekk bak for å "leke seg" -> legger ut rompa opp fra slakteren(er det der?) -> fikk hjulspinn på alle 4 opp bakken- > kløner det til da bilen ikke oppfører seg som han er vant til når han slakker av gassen igjen -> bilen kommer med rompa omtrent som å dra i brekket, når bakdekkene er så forskjellig - > og snurren er et faktum. Hadde han kjørte med like dekk hadde det nok ikke skjedd. Alt kan vel egentlig skje når man prøver og sladde med vilje, hadde han prøvd å kjøre "fort" hadde det ikke skjedd. Supraen prøver vel bare å kjøre fortest mulig rundt svingen den ? Bombe... :rolleyes: Har du prøvd og kjøre fort med en bil med 450+hk fort på bane? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Era Bombe... :rolleyes: Har du prøvd og kjøre fort med en bil med 450+hk fort på bane? Era Og hva har det med saken og gjøre ? Har supraen det mener du ? Trodde den der var ganske original jeg. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Loppa Og hva har det med saken og gjøre ? Har supraen det mener du ? Trodde den der var ganske original jeg. Takk for svaret. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Hehe, Era har et godt poeng der, det er ikke lett for en glad amatør å kjøre fort på bane med en effektsterk bil som driver på bakhjula. Men det lar seg jo gjøre å bruke litt flere posisjoner enn av/på på gassen og da. (Har jeg hørt) :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by eirikoo Hehe, Era har et godt poeng der, det er ikke lett for en glad amatør å kjøre fort på bane med en effektsterk bil som driver på bakhjula. Men det lar seg jo gjøre å bruke litt flere posisjoner enn av/på på gassen og da. (Har jeg hørt) :D Akkurat! Så hvorfor denne lengtingen etter bakhjultrekk og overstyring når man ikke kan håndtere det ? Eller hva Era ? ;) (Den ba du om) Edit: Ikke deg Eirkoo - så deg håndtere det fint på Våler i mai ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Hehe.. Har ikke sagt at jeg ikke håndterer det.. Hvis du ser her og laster ned Mr Eirik doriftoooo eller noe sånt, så får du et intrykk av at det kan være gøy med bakhjulstrekk og.. Bedre det enn å ligge å gnage fordekk hele tiden. :D (Du trenger codecen som også ligger på siden) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg