devil201 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hei. Kjøper idag en A3 1.8 T Ambition.. Planer : Åpent Filter - Ny Dump Vent og Chipping (Ettervært) Men har noen Spørsmål Ang.Turbo'n.. Hva Er det er orginale Turbo trøkket ? Og Hva er Maks turbotrøkk som man kan ha uten å gjøre Slitasje? Og Etter Chip vil Trykket bli ? 1.2- 1.4 bar ? Maksimum ? Takker for alle Svar: Mvh Devil201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 min lader 0.8 etter at jeg satte på trykkmåler, trykket siver ut, men har helt tett T-stykke.men pga dumpventil. skal prøve med annen ventil som holder ijenn tryk¨ket, da skal den lade mye mer..:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Ville bare si resirkulasjonsventil jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Ville bare si resirkulasjonsventil jeg;) Jada din kvervulant=p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg