Gå til innhold

Smal bil? En noe uvanlig forspørsel

Ranger emnet


Patrex

Anbefalte innlegg

Får en pen Mercedes A-klasse for godt under 200.000. Kanskje ikke verdens peneste bil, men har aldri hørt om noen som har vært misfornøyde med den.

 

Var det ikke disse som strøyk så det sang etter på elgtesten? onfiredevi

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det ikke disse som strøyk så det sang etter på elgtesten? onfiredevi

Den første produksjonsserienserien av A-serien ble trukket tilbake etter elgtesten, og alle som hadde kjøpt fikk nye biler når bilen var endret noen måneder senere. A-serien var en av verdens første biler med elektronisk stabiliseringskontroll etter endringen. Så selv om en eller annen faktisk prøver å få tak i et eksemplar av den aller første serien, så er det ikke mulig, for elgtestvelterutgaven ble skrotet alle sammen av Mercedes selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Finnes det ikke en Daihatsu som er veldig lik Subaru Domingo? Jeg er sikker på at jeg har sett dette på veien en gang eller to, men kan ikke huske noe modellnavn på den.

04' Audi A6 1.8T Quattro

96' Subaru E12 Domingo 1.2

X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200

X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det stemmer. Endelig fått guttungen til å sove, så da satte jeg med ned i ro og begynte å leite etter gamle tråder som hadde med Subaru Domingo å gjøre :P

04' Audi A6 1.8T Quattro

96' Subaru E12 Domingo 1.2

X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200

X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får de nye skiltene på min Domingo etter pinse. Kan nesten ikke vente. Gleder meg til å kjøre til jobb med ett smil rundt munnen hver morgen, hehe. Hysterisk festelig å se på, men enda morsommere å kjøre, hehe :P

04' Audi A6 1.8T Quattro

96' Subaru E12 Domingo 1.2

X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200

X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subaru E12/Domingo ER SÅ BÖS!!! :) Helt ærlig, en hvit sånn en med dassruller og skamsenk har stått høyt på must have-lista mi i flere år :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stått på lista mi i mange år også. Men den har ikke vært lett å få tak i. Men ble den lykkelige eier av en Domingo på onsdag :) Det er faktisk en MÅ HA bil :D

 

Her er mitt vidunder :)

 

Domingo.jpg

04' Audi A6 1.8T Quattro

96' Subaru E12 Domingo 1.2

X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200

X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedoppgaven til denna bilen er å få meg til å le. Og det klarer den. Jeg hadde latterkrampe mens jeg signerte salgsmelding. Helt seriøst! Men i første omgang blir det Soting av ruter, alufelg, 3 x 12" bass, ny sterio og høytalere i "hytta." Pluss jeg skal fikse bunnpanna, den tar oljesvetting til ett nytt nivå :P

04' Audi A6 1.8T Quattro

96' Subaru E12 Domingo 1.2

X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200

X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så fint at du har en latterlig bil;) Hvis du er sur en dag, kan du bare ut å kikke på bilen, og så er alt i orden;) Gleder meg litt til å følge med denne. Du skal ikke lage en egen tråd om den da?:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke en Daihatsu som er veldig lik Subaru Domingo? Jeg er sikker på at jeg har sett dette på veien en gang eller to, men kan ikke huske noe modellnavn på den.

Daihatsu Hijet.

Fra september 2009 er arvtageren til Subaru Domingo (som nå heter Subaru Dias Wagon) egentlig en Daihatsu Atrai (kalles også Daihatsu Hijet) med Subarumerker. Både Daihatsu og Subaru er jo nå deler av Toyota-konsernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så fint at du har en latterlig bil;) Hvis du er sur en dag, kan du bare ut å kikke på bilen, og så er alt i orden;) Gleder meg litt til å følge med denne. Du skal ikke lage en egen tråd om den da?:)

 

Ja, kanskje jeg skal lage det :) Jeg får lage en til uka. Akkurat nå står den på jobb til over pinse.

04' Audi A6 1.8T Quattro

96' Subaru E12 Domingo 1.2

X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200

X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår