Ole-mann Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei. Hva er egentlig forskjellen på 163hk og 190hk? utenom antall hk... er det justert opp bensintrykk og turbotrykk eller hva er det? de er vel ikke chippa fra fabrikken? kan man chippe de 190hk videre? Takker for alle svar. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ingen som har noe peil på dette??? Hadde vært til stor hjelp... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg er ikke helt sikker, men tror det er en annen turbo i 190hk versjonen. Det er også andre dyser og annen clutch. Man kan selvfølgelig chippe 190hk versjonen også. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja ok, tusen takk for svaret, :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hei, lurte på en liten ting til ang disse bilene, er det ikke IC på dem? var og prøvde en i dag, og etter litt hard kjøring, så virket bilen litt svekket, jeg og broren min tenkte at det var pga at det ikke er IC på disse og at det var veldig varm luft der i rørene, "som tar større plass en en kald luft" kan dette stemme? leitet også etter en IC under hovdlyktene der den sitter på min egen bil (Octavia), men fant ingen... takk.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Jo, de har IC, men den er veldig liten. Og den sitter der du leita. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Å ja, men det er bra, takker for svar igjenn hehe.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg