stiffler Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei har en coupe. Det første jeg lurte på er at når jeg har lysene av på bilen og bremser så funker bremselysene men høyre parklys foran begynner og lyse samtidig. og når jeg slår på lysene på bilen så lyser bremselysene konstant hele tida. Her er det noe feil, Hvor kan jeg begynne å lete etter feil?? Og spmål 2. Er det noe sted jeg kan skaffe en frontfanger evnt Styling Fanger finner for det meste kun til b4. Spmål 3. Hvor er det Greie priser på slitedeler til denne type bil. Mvh Stig Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei har en coupe. Det første jeg lurte på er at når jeg har lysene av på bilen og bremser så funker bremselysene men høyre parklys foran begynner og lyse samtidig. og når jeg slår på lysene på bilen så lyser bremselysene konstant hele tida. Her er det noe feil, Hvor kan jeg begynne å lete etter feil?? Og spmål 2. Er det noe sted jeg kan skaffe en frontfanger evnt Styling Fanger finner for det meste kun til b4. Spmål 3. Hvor er det Greie priser på slitedeler til denne type bil. Mvh Stig tipper på jord feil der, første du kan gjøre er å finne jordpungter bak ved lyktene å se der, evnt å skru den av og pusse bak med stål børste, eller sandpapir. har du skrudd noe bak der før ? Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffler Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei takk for tipset. Har akkurat kjøpt bilen så har ikke kikket, kan jo kanskje og være noe med lykta foran og siden denne lyser når jeg bremser. og når jeg slaår på hovedlysene haenger bremselysene seg på, skal kikke foran og bak. må jo være en jordfeil. Er forresten også ute etter deler til denne bilen blandt annet tåkelys v side foran.hvis noen har. kanskje noen har en tøff fanger liggende evnt. Takker for all hjelp Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jordfeil er det ikke, men manglende jord ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffler Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 ok da får jeg kikke litt på alle ledninger osv som har med lysene og gjøre. Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffler Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Er int i styling til denne bilen. gjerne frontfanger.hvis noen har ta kontakt.. takk for svar Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Jordfeil er det ikke, men manglende jord ;) jaja, kan vel kalle det en type jord feil (eller det har ihverfall noe med jord å gjøre) Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg