jonleo Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Kom inn litt seint i diskusjonen her ser jeg, men har montert en sånn dobbel din spiller som du vurderte i min bil. og den passet nesten rett inn. måtte fjerne en plastikkskinne på hver side som orginalspilleren var montert på. De øverste felgene der kjører jeg på min bil og ble kjempefornøyd, men måtte senke den for å få den looken jeg ville ha. syntes den så ut som en pickupp uten senking Hey, du skulle ikke ha et bilde eller tre av kjerra med felgene på? Fryktelig nysjerrig jeg nå.. Men, kjekt å høre at spilleren passet, har vært litt redd for det. Da er det jo bare løp&kjøp da :) ..så snart kontoen tillater det. Urk. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimV40 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Her er ett par bilder. Veit ikke hvordan jeg får de større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg