Gå til innhold

Bmw 520i 24V

Ranger emnet


Wildzor

Anbefalte innlegg

Ringte på denne en dag..

AutoDB.no

 

var noe små bulker, speedo var koplet ut, noe av grillen mangla,

fører sete var litt slitt..

på sommerfelgene var det 2 utslitte dekk ( bak )

og det sto på 265/30/18 bak på de M5 felgene..

var en som skulle komme å se på den idag, så skal ringe senere å høre om han tok den.

 

Km. standen stemte, og det var ikke skifta speedo eller noe..

 

Hva syntes dere om denne?

er dette noe å satse på?

 

Eller burde jeg vente litt, og heller kjøpe en av en litt eldre mann som har hatt den på eu- godkjenning ? Er jo en fordel dette da, men må liksom koste på bilen litt mye slik jeg kunne tenkt meg å ha den...

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35.000 = helt strøken 520, den var ikke helt strøken. Var jo gjort litt, noe som er pluss var alt utstyret som var. Syns ikke 35 var så gæli for en godt utstyrt en.

 

Tenk litt på hvorfor girkasse, mellomaksel og klokke er byttet, kan jo hende han har kjørt bilen ut av helvete.

 

Men kikk litt på forskjellige før du bestemmer deg for en og sammenlign.

Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan

Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs

Range Rover 3,5

Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart)

Bmw 520 24 ventiler(Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 35 var litt i meste laget. Tenker da på at han har byttet girkasse, mellomaskel og klokke.. Mest sannsynlig på grunn av havari.. Å når man kjører såpass hardt, holder ikke motoren så veldig lenge.. :p

 

Uansett, var jo endel utstyr, å bilen _SÅ_ jo pen ut..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa sa han kunne få pruta den ned til hvetfall 30k :P

skal ringe senere å høre om han andre tok den, hvis ikke tar vi turen bort og ser på den og prøver den!

 

Når jeg ringer skal jeg også spørre hvorfor han har skifta grikasse, mellomaksel og klokke!

Er dette etter havari er bilen uintressant på min side hvertfall!

Men er det byttet fordi det er sterkere eller noe sånt er det kanskje en mulighet?

Girkassen, mellomaksel og klokka var fra en 97 mod, så om den er sterkere har jeg ikke anelse om, så hvis noen av dere vet dette så skrik ut :P

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ha en sterkere kasse på den bilen der, når den som er der orginal er sterk nok fra før? (Til orgiale HK vel og merke)..

 

Om han sier det er pga det som står i nå er sterkere, ville jeg ha tvilt litt før jeg trudde han.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på prisnivå osv, men to kamerater av meg har kjøpt seg hver sin e34 525 24v og begge de kosta under 30k. Fullt brukbare biler var det også, så 35 er jo kanskje litt mye for en 520 av samme årsmod.

 

 

Ja, men jeg kan få den ned noen 1000 pga skader og mangler :)

Men var de 2 bilene kjørt mer enn denne da?

har jo litt å si det og?

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg skjønner så er du veldig usikker på bilkjøp :p

 

Ikke tro på alt selger sier. noen er så sleipe at de kan juge deg god og full om du virker usikker.. Men ville sjekke hvorfor han har bytta kasse osv.. bilen så jo fin ut men dårlige mobil bilder kan juge..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår