ailenrock Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Var ute å kjørte idag, brukte viskerene fremme, så skrudde jeg dem av, for så å skru dem på igjen, men da ville dem ikke på. Hva kan problemet være , motoren? Hørte litt kvining fra motoren ved oppstart igår, kan alt dette være viftereima? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har du prøvd å sette viskeren på maks, så skru den av og skru den på igjen. Da bruker min å virke igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hadde samme problem,byttet mekanismen på hviskeren.ca.1450.- på vag forhandler. Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 har av og til problemer med at jeg hører et relè som likker og slår inn flere ganger etter at jeg visker ruta.. hva kan være problemet til dette?? :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Mr Golf 4: Hadde du problem med at de bare plutselig stoppa og så hjalp det dra hendelen helt opp å ned igjen? Har nemlig hatt det problemet på min lenge nå og tenkte jeg skulle fikse det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Sv3||ing1 skrev: Mr Golf 4: Hadde du problem med at de bare plutselig stoppa og så hjalp det dra hendelen helt opp å ned igjen? Har nemlig hatt det problemet på min lenge nå og tenkte jeg skulle fikse det nå. Gikk litt og stoppet litt.Byttet mekanismen,vips thats it. Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Mr Golf 4 skrev: Gikk litt og stoppet litt.Byttet mekanismen,vips thats it.Per Gjorde det samme her og funket som nytt etter. Mine begynte å bli tregere/svakere helt til de sto helt stille. Hele mekanismen får du kjøpt for rundt 500,- på norskbildelsenter.no Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Mine blir ikke tregere. De bare stopper uten noe tegn. Håper det kan være mekanismen. Noen som vet om det er ett rele på viskerene å i så fall hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 mine sine viskere nektet å slutte med å viske, jeg skiftet relee, og vips de stopper ... så er ikke sikkert det er motoren, kan bare være relee'et som har tatt kvelden.. Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hvor er relet plasert? Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 I utgangspunktet skal det litt til for att motoren går.Sier ikke att det kan skje. Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja hvor er releet?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg