smiken Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hei, har fått meg ny diff til Bæsjedes Mensen min, men den passet så jævlig ikke. Flensen på diff/drivaksler har samme diameter, men drivakslene er for lange )#%#)%. Medbringeren passet heller ikke, men den tok jeg bare fra den gamle diffen å monterte på den nye. Mitt spørsmål blir da, fra hvilken bil må jeg hente stikkaksler når diffen måler 285 mm fra ene siden til andre. (Målt over utgående hjul) den gamle diffen var 235 mm, så jeg trenger 2,5 cm kortere drivaksler. :I Den gamle diffen var ikke orginal, den var tatt fra en manuell giret bil, vet ikke om det ble byttet drivaksler også da. Bilen er en 190E 2,3 med 4trinns automat. Passer kanskje drivaksler fra 2.3 16v på denne diffen? Svar mottas med takk! Det snør ute, hurry up! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 mener på de passer fra 2.6l (disse skal vist også være kraftigere). Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hm, hørtes merkelig ut :p men man vet jo aldri med mercedes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Passer kanskje drivaksler fra 2.3 16v på denne diffen? Nei Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Nemlig :p ASD drivaksler på vei i posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg