craxz Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Når oljebruken paserte 4 liter i uka og jeg tilsidesatte Rovern bestemte jeg meg for å leke, så plukka jeg ut maskina på den, og har vel egentlig vert så heldig at jeg har fått kjempemasse fine deler i en stor haug.. *glise* Så nå leiter jeg etter en D16A9 maskin til den, noen som har et godt råd til hvor man kan skaffe en slik en til en ok penge? Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Vel 4 liter olje i uka. Veit du at en bil må vedlikeholdes? olje og filterskift!? har en motor som har gått 350 000, og den bruker ikke en DRÅPE olje!!! tenk på det du!:wank Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 sjekk ut huggere osv. er jo en Hondamotor dette, så bør ikke være umulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craxz Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Vel 4 liter olje i uka. Veit du at en bil må vedlikeholdes? olje og filterskift!? har en motor som har gått 350 000, og den bruker ikke en DRÅPE olje!!! tenk på det du!:wank Er en forskjell på svensk å japansk! dårlig komp på 2 sylindere, så regner med at det er der olja forsvant, ellers så ble det bytta olje å filter regelmessig men motoren hadde gått 300000.. Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Samme motor står i 1988-1991 honda crx ed9. Det er en Honda motor. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg