Xpression Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei. Da jeg snart skal installere GPS(usb basert) på carputern lurte jeg på om noen har erfaring med integrering av dette i ulike frontends ? Personlig bruker jeg Mobile Impact, men jeg skifter lett for å få til en fin integrering. Hvilket GPS program er å anbefale, og til hvilken frontend? Jeg har lest en god del om dette på utenlandske forum, men klarer ikke helt å danne meg et godt bilde av dette. Lettere blir det ikke av at mange av programene som taes i bruk rundt om kun fungerer i statene. Mvh. Xpression Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har så vidt begynt å bruke map monkey. Det er et greit program, men jeg skulle gjerne hatt et system hvor jeg kan velge musikklåt med onscreen keyboard. Som ved win amp sin snarvei 'j'. Hvordan er systemet du bruker? Store knapper? Styring av musikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 jeg bruker Mobile Impact. Det funker forsåvidt greit men mangler også en slik søkemeny du er ute etter =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg har brukt MediaCar ganske mye, det er enkelt og ryddig. Jeg bruker Mappoint 2006 for navigering. RoadRunner er videreutvikling av MediaCar og er desidert den mest brukte frontend.. Selv syns jeg den er rotete, og lite brukervennlig for nybegynnere.. Om du klarer deg kun med; GPS navigasjon (Mappoint, Destinator eller ekstern) DVD spiller Mp3 spiller DivX spiller Radio Equalizer Eksterne programmer (integrering) Natt/Dag modus Så er MediaCar ypperlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 MediaCar høres jo utrolig spennende ut. Hvordan er integreringen av Mappoint ? Helt sømløs ? Mvh. Xpression Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Her er noen screenshots (standard skin) Hovedmeny: Navigasjon: Greit med den navigasjonen som har en skjult meny som kommer frem når du trykker på skjermen, her kontrollerer du det meste.. Frustrerende å knote med de små ikonene som er i mappoint programmet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ombay Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg kommer nok til å bruke Centrafuse. Koster litt men er så absolutt vært det. Har testett ut de tidligere versjonen og det ser meget bra ut. Både design og funksjonelt. Flux introduces Centrafuse™ Siter Porsche 944S2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Jeg kommer nok til å bruke Centrafuse. Koster litt men er så absolutt vært det. Har testett ut de tidligere versjonen og det ser meget bra ut. Både design og funksjonelt. Flux introduces Centrafuse™ det der så jo veldig bra ut, det et jo på norsk Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Har brukt Centrafuse over et år og må si meg kjempe fornøyd. Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Brukte Centrafuse selv når jeg en gang hadde carputer.. Var med i hele testperioden stort sett, med alle prøveversjonene.. Faktisk jeg som lagde den norske språkfila til programmet, og fikk derfor tilsendt fullversjon med lisens i originalt cover når det ble lansert :) Plata har ennå ikke vært ute av coveret, fordi jeg solgte bilen og plukket ut carputeren (som også ble solgt), en stund før de sendte programmet til meg :P Det beste jeg vet om til carputer bruk er Centrafuse, rett etter følger road runner som er veldig funksjonsrik, men noe vanskelig å sette opp, i tillegg til at det er vanskelig å få alt til å se helt integrert ut.. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Noen som vil anbefale navigasjonsprogram, evt. kart? De destinator-kartene jeg har er jo fra steinalderen, omtrent :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Jeg vil anbefale RoadRunner, som jeg selv prøvde for første gang og bruker den dag i dag. Det kan kanskje ta litt tid å venne seg til, men når du først forstår deg på det så er det nermest perfekt. Til Gps bruker jeg Mappoint 2009 eksternt men integrert i Roadrunner. Jeg mener igjen at mediacar blir litt for simpelt og har dårlig design. Siter Bil: BMW E36 325i Coupe 1994 Prosjekt: pågår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinde Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Vil vurdere Streetdeck når jeg skal bygge carputer. MP3Car.com Siter '00 Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro '87 Mercedes-Benz 190E 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg