callle Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hei. har fått delight angeleyes fra bs. noe jeg trenger til byttet,eller er det bare å ta av de gamle og sette de nye rett på...no fuzz? Siter Audi A6 TDI 98-mod KCR tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilddog Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 med din modell bør det ikke ver så mye fuzz. med min måtte jeg ha overgang for at jeg kunne få strøm i lyktene. men det var bare opp til 94 model som har det klompete kontakten... uten om det så må du justere lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
callle Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 med din modell bør det ikke ver så mye fuzz. med min måtte jeg ha overgang for at jeg kunne få strøm i lyktene. men det var bare opp til 94 model som har det klompete kontakten... uten om det så må du justere lyktene. høres meget bra ut det:cool: Siter Audi A6 TDI 98-mod KCR tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg