Sv3||ing1 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Surfa på Autodb og kom over denne bilen. Blei så imponert at jeg bare måtte dele bildene med dere:) Mye rare fronter som er å få kjøpt tydligvis:) AutoDB.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Wierd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 og til den prisen , en 1,6 :P :/ fine tåkelys xD Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 fyyyy f**n, er det mulig?! verste stylinga, verste prisen... han er jo go i trua hvertfall! :D Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 han har jo lagt masse penger i plastikk da folkens, blir for dumt å selge bilen med tap da :) er faktisk ikke den værste fronten som finnes til den bilen heller Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 kødder du eller? hahahah... pokker meg det styggeste jeg har sett EVER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hahaha, greit at han har lagt noen riksdaler i den og fått den som han ville, men det koster ikke 160.000 å få en 2000 mod 1.6 Golf IV med den plastikken :P Vært morsomt å ringt å pruta :P haha tatt opp samtalen og lagt ut her så hadde vi fått enda en god latter :D Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ser her ja! detta var jo kremen av styling også da :) Får han 160k for den der, så skal jeg kjøpe meg Lada! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ser her ja! detta var jo kremen av styling også da :) Får han 160k for den der, så skal jeg kjøpe meg Lada! fikk jeg lyst og kjøpe den bare for at du skal skamme deg rundt i en lada :P Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Skulle nesten ha kjøpt bilen for å redde den fra lidelsene sine! Hadde vært gøy å visst hvor mye han har betalt for å få den slik. Minner meg om diverse polen-styla biler som svirrer rundt her i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jaaaaaaaaaa!!! Jeg fant, jeg fant! BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Er nok bare å bestille!:) Tror jeg må ha panseret også for å overgå han:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ikke Bra! Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 fikk jeg lyst og kjøpe den bare for at du skal skamme deg rundt i en lada :P Hehehe, jaja sett igang! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jaaaaaaaaaa!!! Jeg fant, jeg fant! BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Er nok bare å bestille!:) Tror jeg må ha panseret også for å overgå han:) fy faen for en pris :S Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Kondolerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg