Papsen Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg har en buick med en 430,stoler ikke helt på oljelampa så jeg lurer på hvordan jeg slal gå frem. Hvor på filtere skal jeg montere slange\rør,skal jeg bruke det samme utaket som den elgiveren som står der. ¨noen som har peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Mjaa....du kan vel besøke din lokale raggarbildelsselger og kjøpe giver som er til begge deler? Ta med gamle giver som prøve eller mål gjengene på giveren du har.Dette gelder naturligvis kun hvis du skal bruke el.trykkmåler. Vær obs så måleskalaen på meteret er tilpasset giveren - handler du giver og meter i ei pakke er jo det ikke noe å tenke på. Eller så kan du bruke T-stykke og to givere. Hadde kanskje ikke vært så pirkete på å vite trykket så supernøyaktig at jeg hadde gått for mekanisk giver med slanger og strul inn i bilen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papsen Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Okkyyydokky!Hvor får en kjøpt alt i et pakka.Hva er en strul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg