TL1600super Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Noen som har linker til produsenter for styling til Touran? Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Sikker på at det i det hele tatt finns noe mye å style på de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Den viktigste stylinga etter mitt syn er hjul, senking og cleaning av vogna. Å henge på parts kommer i andre rekke. Og Votex har vel no' diskrete og fine greier tenker jeg... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Den bilen har jeg klokketro på som en smårå familie cruiser.... Ser virkelig potensialet i denne "vogna".... Men det er meg da..! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Min blir svart med mørke ruter og orginalt sportsunderstell. 16" felger får duge i første omgang. Er egentlig bare ute etter en fin diskre sak på bakluka og liten ekstra leppe forran. chef Jeg ser også potensialet i bilen.......:D Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by PoloBoy Den bilen har jeg klokketro på som en smårå familie cruiser.... Ser virkelig potensialet i denne "vogna".... Men det er meg da..! Du tenker som meg du :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Endelig, endelig !! I går var jeg å hentet min nye Touran. Gjett om jeg koser meg!!:D Bilen er en 100HK TDI Trendline i ren sort med beige interiør, mørke sideruter og sportsunderstell. Og ja, sportsunderstellet senker, men kun 2cm. Kanskje blir den lavere med tiden, men foreløpig blir den som den er. ligger som en go-kart på veien. hapyhappy Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by TL1600super Endelig, endelig !! I går var jeg å hentet min nye Touran. Gjett om jeg koser meg!!:D Bilen er en 100HK TDI Trendline i ren sort med beige interiør, mørke sideruter og sportsunderstell. Og ja, sportsunderstellet senker, men kun 2cm. Kanskje blir den lavere med tiden, men foreløpig blir den som den er. ligger som en go-kart på veien. hapyhappy Noe ekstrautstyr? Totalpris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Uten innbytte kom bilen på 312K. Fikk ganske bra avslag siden jeg ikke byttet inn noen bil. Ekstrautstyr som ligger i Trendline + mørke ruter, sportsunderstell og 16" lettmetallfelger.... Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 grattis...håper du ikke får problemer med den. overrasker meg ikke om du finner noe styling til den...jeg har allerede sett styling til golf V øyelokk er sikkert å finne et sted i tyske stylingblader og nettsider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 20" bling-felger m. Conti 245/30, luftfjæring og solfilm så haru'n! sombrero Håkon A: Når skal du få stavet Touran-forumet riktig? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Det blir vel andre hjul etter hvert, men noe som det går å kjøre med..... kjører 30-40k km i året.... Det er litt kipt med de nye VW`ene at det ikke er noe eksos tut som synes....blir liksom noe som mangler bak der. :rolleyes: Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Går an å kjøre med 245/30-20. Er lagd for å kjøres med faktisk, dimensjonen er til og med lovlig på denne bilen! sombrero Eksostut er ucleant Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by Kid-A 20" bling-felger m. Conti 245/30, luftfjæring og solfilm så haru'n! sombrero Håkon A: Når skal du få stavet Touran-forumet riktig? haha...fikse på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by Kid-A Går an å kjøre med 245/30-20. Er lagd for å kjøres med faktisk, dimensjonen er til og med lovlig på denne bilen! sombrero Eksostut er ucleant Med Vegvesenets osteperforerte veinett, blir det fort veldig dyrt da.... Hva mener du om de "bærehåndtaka" på taket da? Jeg liker de egentlig ikke og vurderer å fjerne de. Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg