Gå til innhold

Kobling av angeleyes hjelp

Ranger emnet


Kjetiljv

Anbefalte innlegg

. Jeg har nå kjøpt meg angeleyes der det går ledninger ut fra selve ringene og ikke i selve kontakten. Lurer da på hvordan jeg skal få ringene inn på kjørelys og parklys, det går 2 røde og 2 svarte ledninger ut fra hver av de 2 ringene. Jeg anntar at den ene skal til park og den andre til kjørelys. Noen som har en ide/vært borti det samme?

 

:hellothere:

- 1997 BMW 520i e39

x 1995 Golf 3 Gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk, om du tar de rett på batt så vil de vell lyse hele tiden da? om det ikke er innebygget relè i lykta? ville heller funent hvor parklys ledningene er og koblet de på den.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om det hantler sa fungerer? det virket jo så enkelt at jeg kan gjøre det selv:P jeg kan no prøve det nå etterpå da, få en til å holde ledningene på pluss og minus og se om det blir noe lys=)

 

 

du får lys i de ja... men kobler du direkte på batteriet lyser de konstant... kobler du via parklysa sp vill de lysa heletiden når du har på lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblet de via parklys ledningen. men det er vel ikke helt ett bra tegn at baklysene ikke lyser om jeg ikke tar bryteren helt til høre og to hakk ut. har heller ikke angeleyesene på uten å gjøre dette. i tilegg kommer grøftelysene på og det er jo ikke alltid like greit i politites øyne:)

- 1997 BMW 520i e39

x 1995 Golf 3 Gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblet de via parklys ledningen. men det er vel ikke helt ett bra tegn at baklysene ikke lyser om jeg ikke tar bryteren helt til høre og to hakk ut. har heller ikke angeleyesene på uten å gjøre dette. i tilegg kommer grøftelysene på og det er jo ikke alltid like greit i politites øyne:)

 

Høres ikke ut som du har koblet helt rett her altså, høres mer ut som du har funnet ledningene til tåkelyset bak slik du beskriver det med bryteren, merkelig.

 

Er jo bare å ta et multimeter sette bryteren på parklys og finne ut hvor du har spenning, hive på en strømstjeler og vips parklys. Jeg brukte selv en liten knappenål og stakk hull i isolasjonen med og målte gjennom denne.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor det blir så mye snakk om dette. Selvfølgelig må du ta strøm fra parklyset hvis de skal lyse konstant når tenning og lys er på. Litt ettersom hvor mye effekt angeleyes'ene stjeler må du bedømme om du bare skal bruke strømtyv eller bruke parklys ledningen (+) som styrestrøm til ett relee..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår