Dans2ur Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 jeg er nettop ferdig med å gjøre det jeg skal gjøre med g60 motorn min.skiftet dyser til 315cc røde.å trim chip å ny reim å mindre ladehjul.. skulle prøve den i dag.fyra den opp å kjøre litt. men den hørtes ut som en fiske skøyte.akkurat som et maskin gevær eller no.å den gikk ikke som den skulle.er det noen som har noen råd eller har vært borti no lignende. ratatatatatatata hørtes lyden ut lissom.hele tiden når jeg gå gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 jeg er nettop ferdig med å gjøre det jeg skal gjøre med g60 motorn min.skiftet dyser til 315cc røde.å trim chip å ny reim å mindre ladehjul.. skulle prøve den i dag.fyra den opp å kjøre litt. men den hørtes ut som en fiske skøyte.akkurat som et maskin gevær eller no.å den gikk ikke som den skulle.er det noen som har noen råd eller har vært borti no lignende. ratatatatatatata hørtes lyden ut lissom.hele tiden når jeg gå gass. Du har antageligvis ikke fått satt på kontakten ordentlig på en dyse eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hmm.mener at jeg satte dem ordentlig på.at jeg fikk dem på klippset sitt åsså.men skal sjekke det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hmm.mener at jeg satte dem ordentlig på.at jeg fikk dem på klippset sitt åsså.men skal sjekke det ut. Eller du har byttet om to kontakter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kan også hende at en dyse er deffekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 kontaktene var såppas korte så det kan jeg ikke ha greid.men vis jeg har greid det.er det noe som er ødelagt da. kan det være noe annet som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 dysene var jo helt nye fra ss tuning når jeg fikk dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 kontaktene var såppas korte så det kan jeg ikke ha greid.men vis jeg har greid det.er det noe som er ødelagt da. kan det være noe annet som er feil? Da har du nok ikke satt dem feil. blir ikke ødelagt av det, eneste som skjer er at dysa gir bensin på feil tidspunkt hvis du setter dem feil. sikkert en dyse som er deffekt. sjekk om det går strøm ut i kontaktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 åssen kan jeg finne ut at dysa er deffekt a. dem er jo splætt nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 start opp bilen.. så tar du av ett dysestikk om gangen.. åsså kan du då høre på motoren om endrer motor rytme.. endrer den rytme er dysa bra.. det stikke som ikke endrer rytme går den ikke på.. dvs. enten dysa elr strømmen til dysa.. me mindre du har ein defekt tennplugg elr pluggledning osv... Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 duuu.. forresten.. ledningene til dysene går inni den plastikk "ramma". ta av lokket på denne plast ramma å sjå at ledningene er isolerte.. gamle ledninger har ein svakhet med å sprikke.. det skjedde på min corra.. eg lagte meg bare nye dysestikk.. d kan jo hende den har har sprukket etter du har vore borti ledningene.. :P Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 okey.får prøve på det.men det er jo så satans trangt nedi der.da må jeg skru alt fra hverandre igjen da.å så ta av en stikke å skru sammen igjen.å det 4 ganger.for jeg får ikke tatt dem ut inn å mens motorn er i gang... det kan ikke bare være kondens i bensinsystemet a.for den har stått ute lenge med lite bensin mens jeg har holdt på.eller var det et domt forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 det var ikke kondens værtfall..burde jo skjønt at det ikke var det. men er det noen østfold området som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette mot betaling. bor i lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 hmm.. viss du heller drar av ei å ei plugghette så finner du jo hvertfall ut hvilken sylinder den ikke går på.. den plugghetta som den ikke reagerer på går den ikke på.. :) Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 når du sier plugghette.mener du de kontaktene til dysene eller... er det no kjappere måte å finne det ut på enn å ta av en å en dyse hette vis det er det du mener. for det er jo satans trangt nedi der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.