Gå til innhold

GTI G60

Bruker
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GTI G60

  • Bursdag 03/16/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    g60
  • Biltype (eks Audi)
    vw Golf
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990

Contact Methods

  • Bosted
    stange

GTI G60's Achievements

  1. Er jo en selvfølge at det er lys og at dem virker for at det skal være lovig
  2. Kam i fra sugemotor skal visst hjelpe på. flytter registeret litt høyere.
  3. Får ikke datasprut ferdig mappet til 20k... 30-35 så
  4. Da har du for mye penger tydligvis hvis du heller kjøper datasprut enn å skifte map sensor
  5. Da har du nok ikke satt dem feil. blir ikke ødelagt av det, eneste som skjer er at dysa gir bensin på feil tidspunkt hvis du setter dem feil. sikkert en dyse som er deffekt. sjekk om det går strøm ut i kontaktene
  6. Kan også hende at en dyse er deffekt
  7. Eller du har byttet om to kontakter
  8. Du har antageligvis ikke fått satt på kontakten ordentlig på en dyse eller to.
  9. Har kjørt med orginal motor som har gått på ca 1 kilo i trykk ganske hardt i to år nå. enseste som har gått til helvete er G laderen.
  10. Den tåler nok i overkant av en kilo så sant den har riktig tenning og bensin mengde
  11. Sist gang den var i bruk så gikk den som bilcross bil... Gamle bilen min det. solgte den til en som vraka den
  12. Kan hende reima som drar laderen er slitt, vil da gå å slure. Noe som fører til dårlig ladetrykk
  13. Siden det er jeg som har bilen så skulle ikke det være umulig. bilen er lik bare at den er litt slitt i lakken osv. noe som skal rettes på nå i løpet av våren. ny fanger og div småtteri skal endres.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår