Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen går tydelig vis bare på 5,ser at jordingen som er fra coil'n er borte og på kabelskoen som skal dit er det en plate festet på baksiden som er løsnet fra sitt festepunk...noen som har en anelse om det kan være løsningen på mitt prob?merket å en ting på mfa'n i går...var kun en forskjell på 0.2 i forbruk på null gass og full gass...

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver du ut noen bilder av Grassatn snart? Hadde vært kjekt å fått sett helheten i bilen med alt på plass.

 

Og har du tenkt på å sote rutene? Det gjør mye med utseendet, men for mørk film er dog bare ødeleggende..

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver du ut noen bilder av Grassatn snart? Hadde vært kjekt å fått sett helheten i bilen med alt på plass.

 

Og har du tenkt på å sote rutene? Det gjør mye med utseendet, men for mørk film er dog bare ødeleggende..

 

venter på svar når valseeksperten kan komme å ta skjermene mine,den er ikke så fin å se på enda med skader på begge framskjemene.Jeg har ikke kamera så det litt vanskelig å ta skikkelige bilder.men er det noen her inne på forumet som er handy med et skikkelig kamera og kunne tenke seg å ta noen skikkelige bilder så er det bare å si fra.så fremst de bor i nærheten da.

Angående soting så har jeg tenkt tanken på den lyseste på hele bilen.vil ikke ha noe mørkt da jeg føler det vil ødelegge det utseende jeg er ute etter.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår