Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

heisann, tøff bil og fine felger du har kjøpt deg.

 

Apropo den lakken på lyktene så kan du fjerne denne, kan bruke no sterk veske. ell du kan bruke fint sandpapir bløtt.. brukte i alle fall jeg før eu godkjenning på gamle passaten :)

 

det orker jeg ikke,da jeg har orginale hella treser baklys på vei.

Disse er et resultat at kjedsomhet på verkstedet:roll:

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har 215.35 jeg...senking har jeg,men har det lille problemet med at fjærskålene mine er for små.kommer ikke til å ta vekk noe av det,skal heller putte på:klovn: vet ikke av skvettlapper til å ha bak?

Har faktisk ikke sett bilen der før jeg...men en liten anbefaling fra meg er us parklys

 

Men hva med ett justertbart senkesett da, koster ikke mer enn 3000-4000 tusen. Staar vell ett supersport senkesett paa den passasen jeg linka, han har skrudd helt i bunn. Som du ser er den litt lavere enn din bak http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album438/13042008315_G.jpg (se hvordan det blir uten visker og hengerfeste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med ett justertbart senkesett da, koster ikke mer enn 3000-4000 tusen. Staar vell ett supersport senkesett paa den passasen jeg linka, han har skrudd helt i bunn. Som du ser er den litt lavere enn din bak http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album438/13042008315_G.jpg (se hvordan det blir uten visker og hengerfeste)

 

det er jo henge feste på den da!avtagbart:uhhmmwhat?: trenger ikke justerbart når jeg har 80/80 sett og skal godkjenne det...blir lav nok med hjula,ender opp med 3-4 cm klaring på vr6/gti leppa forran.men jeg har vr6 så det er ikke så lett med senkesett til min.måtte til tyskland for å få tak i dette.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske det kom like råe frontlykter til min modell=( utrolig nydelige lykter, digger parklysa! vurderer å fixe litt på mine, borre inn noen dioder alla det du har, og lakke litt svart rundt kanten på reflektoren...hmgrinchy

 

det finnes us parklys til din da,de er utrolig stillige da.og jeg mener jeg har sett krystall frontlykter til b4 å et sted.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår