torslett Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Kjøpte meg en Passat for ca 2 uker siden.. Det ble en sen 97 modell 1.9 tdi med automat og mye utstyr ;) Den var helt orginal til helt til jeg tok over den. Veldig fornøyd med bilen :) Bilder: Håper noen liker den da:) den skal lakkes helt ned å tones ruter på. Emblemfri grill å blanke blinklys på sida er på vei! :D Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vpturbo Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Flott bil:) Blir bra med kvite blink å sort grill:) Hold oss oppdatert med bilder osv da. er den senket? Str på felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Nei den kan umulig være senket.. ser ut til han har justerbart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Er justerbart ja :) Merket er Cobra å er ett billig merke jeg kjøpte på autospar.no Så får se hvor lenge det varer.. håper det funker en stund.. Dimensjonen på hjula er 235 35 18.. Inpresset er jeg ikke sikker på. Grillen å blinklysa kommer vel om en uke eller 2 sammen med en front leppe jeg kjøpte bare for å se om den kler bilen, å den måtte han bestille fra Nederland så det tok litt tid :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Da har det skjedd litt her :) Jeg er fornøyd! noen andre som liker det ? Noen som tror dette er mulig å tilpasse til passaten ? http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2977&c1=2949&c2=&c3= Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 ble pent dette! Hvor mye måtte du ut med for den leppa? den var jævlig stilig... Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 De A8 felgene er dritkule på passat, hadde lyst på de selv før jeg kjøpte noen andre. Det cobra opphenget, funker det bra eller? Skal ha selv skjønner du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Magne Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Heisann. Hvor mye betalte du for lakkering helt ned? :) Funnet en pris på hva det koster å tone rutene? Skal du ha Bak og passasjer rutene? Eller alle sidene og bak? Siter Mvh. /Sven Magne Birkeland Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Om du sier meg hvor du har fått taki grøftelysa dine skal jeg si det :p Kenth Auto & Tuning AS Her kjøpte jeg dem:) Jeg vil ha grøftelys!! Åsso lurte jeg på hvor jeg kjøper facelift frontlykter billigst ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Lakkinga helt ned gjore jeg selv, så det var kun lakken som kostet noe ;) Har hørt litt rundt om soting av ruter.. Og det billigste jeg har funnet er 5500 for hele bilen inkl en stripe oppe på frontruta. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Magne Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 ah:) Hørtes greit ut!:) Meg du spurte om grøftelys forresten? ;p Siter Mvh. /Sven Magne Birkeland Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Nei, det var Daniel jeg spurte.. Men om du vet om noe så er det bare å skrike ut! Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerryman69 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Se her Siter '08 Passat Excl. 2.0 TDi 4Motion Stv. '01 MB A140 - Konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Magne Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Har disse jeg BilXtra Er egentlig fjernlys. Det som er stilig er at det er park lys i dem også, får "angel eyes" i dem.:) Har bestilt nye blåe angeleyes også til bilen min. Så det står i stil med hverandre hos meg. Du får også "grøftelysa" i hvitt. Siter Mvh. /Sven Magne Birkeland Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Huff.. Jeg vil det skal se orginalt ut.. Så mener jeg at angeleyes skal være på BMW.. Slik er min smak :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg