Gå til innhold

Stølens fototråd

Ranger emnet


Stølen

Anbefalte innlegg

Du tar veldig fine bilder!

Men synes mange av bildene blir altfor voldsomme i kontrast og skyene. Men utenom det var det veldig bra!

 

Hehe, hver sin smak...! ;)

Jeg er veldig glad i dramatiske bilder med mye himmel. Kan vel hende jeg har dratt den litt langt innimellom, men jeg angrer ingenting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...hvis et bilde ser best ut nedenfra, så må man jo krype litt...! :D

 

Jeg sto ved siden av deg en del ganger i dag. Var jeg med svart caps som småprata litt med deg ved burninga. :D

Har et par bilder som nesten er identiske med dine

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hver sin smak...! ;)

Jeg er veldig glad i dramatiske bilder med mye himmel. Kan vel hende jeg har dratt den litt langt innimellom, men jeg angrer ingenting :D

 

ja helt enig, hver sin smak ;)

Det er mange sine bilder som har mer photoshopteknikk enn fototeknikk. Og da synes jeg selv at bildene mister en del av "sjarmen". Men dine er jo en god blanding av begge deler, så da er det mer greit ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg rayomnd her med blå bmw e36 "m3"vi tok en liten prat....

ville bare si at du tar utrolig fine bilder og fortsett det gode arbeidet... synes det er flott at du har en intresse for bil og foto og at bilmiljmiljøet er din arbeidsplass... flott du deler bildene med andre.

 

Spennede bil hadde du også... en av mine favoritter.... min første bil var en honda crx ikke del sol..... med 1,6 v-tec.... vet hvor utrolige morsomme de motorene er.

 

Vel snakker på senere stevner

rayol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg rayomnd her med blå bmw e36 "m3"vi tok en liten prat....

ville bare si at du tar utrolig fine bilder og fortsett det gode arbeidet... synes det er flott at du har en intresse for bil og foto og at bilmiljmiljøet er din arbeidsplass... flott du deler bildene med andre.

 

Spennede bil hadde du også... en av mine favoritter.... min første bil var en honda crx ikke del sol..... med 1,6 v-tec.... vet hvor utrolige morsomme de motorene er.

 

Vel snakker på senere stevner

 

Tusen takk Raymond..! :)

Ble ganske imponert over begge bilene dine, og gøy å se dragrace mot motorsykkel...! :D

 

Skal prøve å dra meg med på så mange treff jeg kan i området, mest for å kjøre selv men foto blir det jo naturligvis også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
du klarer å ta bilder med ødelagt hånd assa? :P hehe (jeg satt å spiste på esso'n ved obs på torsdag når du var innom der) :P kule bilder du tar forresten;) skal du ta fly-bilder i morgen ell? :)

 

 

Å, var det du som satt med han karen med den feite M3'en..? Hånda er knekt, men får vel tatt litt bilder lell :)

 

Var på Kjeller i dag ja, fyttegrisen så rått..! Sitter og redigerer bilder derfra nå, kan legge ut noen få her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, var det du som satt med han karen med den feite M3'en..? Hånda er knekt, men får vel tatt litt bilder lell :)

 

Var på Kjeller i dag ja, fyttegrisen så rått..! Sitter og redigerer bilder derfra nå, kan legge ut noen få her... ;)

 

hehe japp:P vi var sultne etter en hard dag på jobb;) knekt hånd er ikke bra:S

 

var innom kjeller en tur jeg og... men tok ikke så mange bilder! kjørte helikopter da! *steike satan å artig*

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe japp:P vi var sultne etter en hard dag på jobb;) knekt hånd er ikke bra:S

 

var innom kjeller en tur jeg og... men tok ikke så mange bilder! kjørte helikopter da! *steike satan å artig*

 

Å, fett...! Vurderte det selv, men køen blei for lang for meg. Bruttern tok en tur, og rådigga det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår