Gå til innhold

Stølens fototråd

Ranger emnet


Stølen

Anbefalte innlegg

Veldig imponerende. Digga bildene. Likte de bildene du har tatt på Ekeberg-utsikten. De var skikkelig konge. Skulle gjerne hatt sånne skillz! hehe.. Tar du bilder mot en liten sum? Får inn en Skyline, vil ha tøffe bilder av denne når den ankommer! hehe..

Det ble en Skyline GTR34 Azurblå! Ah, sommerfugler i magen! Kommer Mai 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig imponerende. Digga bildene. Likte de bildene du har tatt på Ekeberg-utsikten. De var skikkelig konge. Skulle gjerne hatt sånne skillz! hehe.. Tar du bilder mot en liten sum? Får inn en Skyline, vil ha tøffe bilder av denne når den ankommer! hehe..

 

Så lenge jeg har tid og energi så er det ikke umulig å få til noe ;)

 

Jobber en del om dagen, men på formiddagen i helgene hender det jeg har litt fritid...

Send meg en pm her på forumet du, så skal du få kontaktinfo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags innstillinger har du på kameraet? Lavest ISO ?? og hva mer? Vil lære jeg også! hehe

 

 

Alt slikt finner du ved å lese Exif informasjonen i bildet.

Nikon D80

F-stopp: f/8

Eksponeringstid: 1/60 sek.

ISO-hastighet: ISO-100

Eksponeringsavvik: 0 trinn

Brennvidde: 26 mm

Største blenderåpning: 3

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene er helt rå. Ble meget imponert!!

Må nesten spørre deg om et par ting, driver å diller litt i PS selv.

 

Hvordan får du noen punkter til å være røde mens resten er svart-hvitt? Altså baklyktene på MR2'n og himmelen i det andre. Jeg har også brukt en del curvs, men ikke fått til noe så bra ennå!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene er helt rå. Ble meget imponert!!

Må nesten spørre deg om et par ting, driver å diller litt i PS selv.

 

Hvordan får du noen punkter til å være røde mens resten er svart-hvitt? Altså baklyktene på MR2'n og himmelen i det andre. Jeg har også brukt en del curvs, men ikke fått til noe så bra ennå!

 

Du kan løse det ved å lage to lag, så kopierer du baklyktene inn på lag 2. Gjør lag 1 s/h.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, prøde litt med det, men litt vansklig å klippe så perfekt ut. Får vente til jeg får ny pc med litt bedre specs. Og kanskje vurdere å bytte ut mobilkamera selvom det er 5mpx..

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan løse det ved å lage to lag, så kopierer du baklyktene inn på lag 2. Gjør lag 1 s/h.

 

Det synes jeg blir litt tungvint. Bare lag ett lag i "Channel Mixer", hak av på "monochrome" og bruk penselverktøy i ønska størrelse for å fjerne laget fra ønska områder. Enkelt og greit! ;)

 

Det blir veldig mange lag i en god redigering, ikke vits i å lage flere enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår