razern Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hva syntes dere om bilen? tenker å kjøpe denne når jeg blir 18. å ja, har nok penger, så ikkje bland dette inn i diskusjonen ;) er det en god ungdomsbil? og hvordan type ville dere ha valgt? 1,6 liters bensin eller? har ca 250k å bruke så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 da hadde jeg heller importert en supra fra usa i stede .... Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Holder svaret mitt til det med ungdomsbil: Så lenge du har råd til forsikring (fullkasko) når du er 18 år, så er nok Corolla et bedre valg enn andre mer typiske ungdomsbiler. Det blir fort uforholdsmessig dyrt. Ikke kjør den som en ungdomsbil da, du skal helt sikkert selge den engang med så lite verditap som ønskelig. Til slutt, gjett hvilken førergruppe som er overrepresentert på ulykkesstatistikken ;) (også et argument for å kjøpe en trygg bil). Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg