Gå til innhold

Øyenlokk, Vectra B

Ranger emnet


RS-Turbo

Anbefalte innlegg

Ser det er mange her som har øyenlokk på sine Vectraer. Dette måtte jo jeg også bare ha. Derfor bestilte jeg øyenlokk fra BS bildeler i fjor. Fikk lagt på primer og that's it! Nå har de vært på gutterommet siden.

 

Det jeg lurer på er; skal jeg fullføre lakkeringen, (primer, lakk og klarlakk) og montere dette nå på vinteren eller skal jeg vente til sommeren? Er så lei å våkne om morgenen og ser øyenlokkene bare ligge der, uten å bli brukt!

 

Det siste... hva brukte dere da dere monterte dette? superfix, sicaflex, tec7? Blir nok en Biltematur på meg til uka.

 

Kall meg gjerne treg! :happyhappy:

- 92' BMW E34 520i M50 24V -

 

Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Når du vil montere dem er vel smak og behag. Jeg personlig hadde ventet til jeg tok vårens pleie på bilen(grundig vask polering o.s.v.) Da ser alt så pent og pyntelig enstund, hehe

 

Men husk at når du skal lakkere så må det være varmt og godt der du lakkerer. Ellers vil du ikke få noe pent lakkresultat. La lakken herde helt ferdig før du monterer dem på bilen. OM du da monterer dem på sommeren eller vinteren er veøl ett fett egentlig.

 

En kammerat av meg som monterte øyelokk brukte tec7, det har sittet som støpt siden

 

Mvh

Kristian

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. går det ann å bruke sånne øyelokk på en vectra B-98 modell? Asså hvor hovedlykta og blinklyset på en måte er delt i 2.. Det står:

 

År:

 

02.99 >

 

Skjønner ikke heeeelt hva det betyr.

 

yelokk.jpg

 

har vurdert å skaffe noen facelift lykter, noen som veit hvor? Og om det er noe som må gjøres med kontaktene osv.? Opel butikken har kanskje no.. Tenkt til å skjekke den lokale høggern til hælja. =))

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar tilbake at de passa for Vectraer fra februar 1999. Veit ikke om det er så svær forskjell jeg. Men uansett bestiller jeg noen andre som står skal passe te 98! Sammens med litt annet småsnacks når lønninga kommer.. blir kos :)

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Slenger inn noen bilder snart av hvordan det ble hos meg bare jeg finner kabær'n til mobilen.. :)

 

Ett tips hvertfall, IKKE bruk det limet som følger med!! Hos meg begynnte de å løsne etter par tre dager.. Limte de på igjen med tec7 på samme måte, og sitter som støpt nå 2 uker etterpå =)

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder, skal få ta litt bedre snart forfra:

 

Under montering

http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/yelokkmonteringredigert.jpg

 

Forskjell på med og uten øyelokk da det ene falt av med dårlig medfølgende lim

http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/1yelokkredigert.jpg

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår