veronica_86 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hei. har akkuart kjøpt en ny brukt citroen c5 2002 modell.. firmaet jeg kjøpte den hos skiftet viftereimen før jeg hentet bilen ut. alikavell en slags hyling (vet ikke helt hva jeg skal kalle den lyden) når jeg starter bilen, minner veldig om "hylingen" på viftereimen. noen som har noen ideer om hva dette kan være?:thanks har 3 mnd garanti på bilen så tenker å benytte meg av den. hadde forresten bilen på NAF kontroll før kjøp og eneste de fant der var litt oljesvetting på motoren. Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 bruk garantien for det den er værdt! er bare å få firmaet du kjøpe bilen hos til å reparere evnt.feil Oljesvetting blir heller ikke bedre:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veronica_86 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 garantien har jeg planere omå bruke ja.. hehe. Han som tok NAF testen mente at det var såpass lite oljesvetting at det ikke var noe å bry seg om?! men noen som har peiling på hva den "hylingen" kan være? Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Det kan være så enkelt at de ikke har stramma reima godt nok,evt at den har løsna etterpå... på galanten min måtte jeg stramme reima tre ganger etter jeg byttet den, fordi den løsnet igjen...sjekk det du! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veronica_86 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hmmm.. skal be de sjekke det da.. takk for tipset:thanks Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hmmm.. skal be de sjekke det da.. takk for tipset:thanks vis dette er et bil verksted, så trenger du ikke å finne feilen, før du leverer den inn. Det er vel verkstedes jobb?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veronica_86 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 regner med at de har eget verksted der jeg kjøpte bilen. selvfølgelig skal de få finne ut av det selv, men siden de ikke har åpent i helgen skrev jeg nå bare her inne av nysjerrighet. :morph: Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Noe som går på franske biler dette tror jeg ;) En av familiens to biler sliter med samma symtomer, og av og til fortsetter hylingen videre enn bare ved oppstart. Skal sies at dette er en Renault Laguna, fransk møkkabil. Bare si "Den lager høy hyle-lyd når den starter, fiks på garanti" ;) EDIT: Leif was here indeed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veronica_86 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hehe. kan vel forsåvidt si meg enig der. kjørte renult megane frem til i forje uke, og den hadde begynt å hyle noe helt forferdelig når jeg starten den om morningene. tenker de som bor i etasjen over oss vred seg i sinne over å bli vekket halv syv om morningen av det hylet:hammer lar det være hevnen for å bli stengt inne av biler hver helg. Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 slitt starter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg