Papi. Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Leitar etter runde tåkeljos, som kan monterast gjennom gitteret. har i hovudsak berre sett lys som skal festast i ein brakett eller noko bakfor gitteret, og dette ynskjer eg ikkje. Nokon som har forslag til det eg ser etter? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 å du har hvilken bil? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det har då vel mindre å sei? Så lengje det er litt rom bakfor gitteret? Gitter i denne samanheng, tenkte eg på gitter som ein har i t.d. styling-fangarar og liknande. Har forøvrig ein Nissan Primera SRi, Subaru Forester, og Mitsubishi Galant ståande på meg. Men er då snakk om Galanten i denne samanheng. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hella Micro DE er små kompakte lys som også gir bra lys:) Til montering kan du bruke f,eks Patentbånd Edit: Skrivefeil.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 hella micro de lykter kanskje.... Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kvar kan ein få kjøpt desse? Nettbutikk helst? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kvar kan ein få kjøpt desse? Nettbutikk helst? Jeg kjøpte mine hos Hellanor, men regner med at de fleste Bilrekvisita butikker med litt utvalg har slike, eller kan bestille dem:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 eg holder på å monere slike spredere no.. ikke noe stress og gir godt lys.. koster bare 1170kr med alt du trenger. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg