destroyy Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Slik kan det desverre gå når folk pusher grensene - Det var døde mennesker overalt - VG Nett Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 trist, men det første jeg stusset over var: Hva er vitsen med å kjøre race med den blikk boksen der? Jeg hadde ihvertfall blitt flau hadde jeg måtte brukt den der i ett race foran 50++ personer. Sånnt kan skje, merklig at det ikke skjer oftere synes jeg, spesielt i rally, hvor folk står 20cm fra veien og griller pølser. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Noen andre som synes det er litt rart at barn og folk på 60+ er ute å ser på streetracing med nye Crown Vic'er klokka halv 4 på natta ? Men som sagt, veldig trist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 its American way of lifstyle .! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ingen som vet hvordan motor som sto i den der da, så! mye rart gærninger putter i stygge biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Denne tolkningen fant jeg på vwvortex Most people in here apparently have not read the article.The ONLY facts that have been listed thus far... 1) Two vehicles conduct a race from a stop. 2) Nearby fans watch tires smoke, then crowd into the street to watch the end result. 3) White sedan comes around corner in early morning (with or without lights on - unknown) - strikes and kills 8 people, injuring 4 others. 4) Truck coming behind possibly strikes one of the people as well. All it takes is one person from the crowd to say "his headlights weren't on!". They mentioned no charges have been made against the driver. He wasn't racing the crown vic, etc. He was (thus far) not involved with the racing/watching at all, and was simply another driver on the same road. How many rural roads do you expect to come around a corner, and find a crowd of people standing in the middle of the street - looking the other way? Darwin wins this one until proven otherwise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 utrolig tragisk når slike ting skjer, heldigvis så skjer det ikke så ofte da! Sjåføren ender vel opp uten dom fra myndighetene, men blir saksøkt av en rekke personer.. Men stussa litt på at familier er ute å ser på street-racing, til den grad det kan kallest det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 trist, men det første jeg stusset over var:Hva er vitsen med å kjøre race med den blikk boksen der? Jeg hadde ihvertfall blitt flau hadde jeg måtte brukt den der i ett race foran 50++ personer. Sånnt kan skje, merklig at det ikke skjer oftere synes jeg, spesielt i rally, hvor folk står 20cm fra veien og griller pølser. 7 Mennesker er døde og du klarer og lire av deg at du aldri ville brukt den bilen i street race..? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 HEHE! :D Hassa har jo et poeng Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Det var jo en passerende bil som drepte alle! De tullingene som kjørte race var jo borte vekk. Idioten i den hvite Crown Victorian som drepte alle kjørte rett inn i mengden tilskuere som sto i veien. De kom kjørende uten lys mot masse dekkrøyk og 50 mennesker uten å vurdere å senke farten. Jaja, streetracerene får skylda for andres uaktsomhet. PS. VG Nett burde ta et engelsk kurs før de oversetter amerikanske avisartikkeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Er det mulig sier jeg bare, skjønte med en gang jeg leste overskriften at dette måtte være ute i den store verden og ikke i lille Norge. Mulig at amerikanerne ligger foran oss på mange områder:usa: men når det gjelder IQ og det i det hele tatt å bruke hue samt sun fornuft, ligger de jævlig langt bak:fatality: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg