Stølen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Er ikke så veldig til Honda fan, men denne likte jeg, bra jobba! :thumb Tusen takk! :) Nå har jeg endelig fått testa den skikkelig ut på Nürburgring..! Her er en video av en full runde derfra: http://www.youtube.com/watch?v=XCBqKRCoqlU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 sitter bare og smiler jeg nå, var en del kvasse biler som måtte se seg forbikjørt av en stv:P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 sitter bare og smiler jeg nå, var en del kvasse biler som måtte se seg forbikjørt av en stv:P Haha, jepp! :D Har et par videoer til, på den ene kjører jeg forbi tre 911'er og tre Integra'er :D Mye søndagsbilister da. Ikke alle som vil ta ut alt av bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Spotta deg på sentrum idag. vi sto faktisk bak deg:) fet civic:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Det er din som ligget til salgs på Finn.no, ikke sant? (Sorry, men jeg orker ikke lese gjennom hele tråden =P) BTW, kjempe fin bil (Til tross for at jeg ikke er så fan av stv Civic =P) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Det er din som ligget til salgs på Finn.no, ikke sant?(Sorry, men jeg orker ikke lese gjennom hele tråden =P) BTW, kjempe fin bil (Til tross for at jeg ikke er så fan av stv Civic =P) Ja, lå ute der litt..! Nå ligger den på Autodb. Her er nye felgene, som for såvidt er med i prisen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusty Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Synd du skal selge denne perlen av en bil, håper den får ett godt hjem!! Så lenge du kjøper en Honda til så er det greit!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Synd du skal selge denne perlen av en bil, håper den får ett godt hjem!! Så lenge du kjøper en Honda til så er det greit!;) Ja, nå ser det ut som jeg beholder bilen en stund til..! Drivakselen er i alle fall byttet etter er rent brudd i oktober..! Var et reint helsike å få av bolten i navet, til slutt måtte vi gjøre sånn: Ellers har bilen fått nye Hakkapelitta piggfrie vinterdekk, og nå har den aldri hatt det bedre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Nice bil! Ville ikke solgt den hadde jeg vært deg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Nice bil! Ville ikke solgt den hadde jeg vært deg:D Den blir nok i mitt eierskap en god stund til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg