pjokkis Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei. lurte bare på noen små ting.. Jeg har da en A4 avant 1.8l Og har ein 1.8T motor på hånda.. Det jeg lurer på da, er om, viss det er samme motor Kode på den som jeg kan kjøpe, som det som står i. er det da bare å sette den rett inn? eller er det noe spessielt jeg må passe på? F. eks. års mod ? Mvh Adrian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 1.8 og 1.8T er to forskjellige motorer, dermed også to forskjellige motorkoder. Du vil ikke kunne putte en 1.8T rett inn uten mye jobb. En hel drøss med ting som må byttes. :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Er vel girkasse, bremser, ledningsnett og disse instrumentene som må byttes. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 For å være helt ærlig. Det er mye billigerer å selge bilen din og kjøpe en 1,8T. Hvorfor? Av erfaring så koster det mye mer en bare den motor du kjøper. Husk at du må oppgradere ALT av bremser, understell mm. Jobben tar LANG tid + at det må godkjennes. Hva er prisforskjellen på din bil og en 1,8T? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjokkis Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 okay. jaja, da vet jeg det =) takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg