Audi4Life Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hei jeg vurderer nå å lakke felgene mine hvite og lurte på om noen her vil hjelpe meg med det? jeg har også hatt det i bakhode at jeg skal lakke bilen min igjen. jeg har prøvd meg litt på Photoshop selv men klarer ikke gjøre dette godt nok. hvis ikke det bil bilde passer så har dere albumet mitt her hvis noen av de bildene passer bedre: http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=27980&protype=1 dette err felgene mine som jeg skulle fått lakert hvite og sett på bilen, jeg har også et bilde med dekk hvis det hjelper dere litt. her har jeg også noen felger som jeg vurderer å bytte ut de jeg har nå, lyst til å sette de på bilen også hadde det vært kjempebra: fargen jeg har tenkt mye på er noe av samme orange farge som det er på lamborgini, bare litt lysere (har ikke noe fargekart for å gjøre det lettere for dere men) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Finn bedre bilder av felgene, gjerne når dem sitter på en bil. Får nokk bedre respons da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 okey får gjøre det da hehe. får ikke gjort det. for har ikke noen bilder med felgene på bilen. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 bedre får jeg nesten ikke gjort det hvis jeg ikke skal ut å bytte dekk på bilen. de skal muligens lakkes til uken så hadde vært greit å få en pekepinn på hvordan det blir Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 sånn ja. ble skikkelig bra det der da:) takker. håper noen kan prøve seg på felgene jeg har fra før også(etter at anbhovl fikset eta beta felgene ble jeg skikkelig usikker på om jeg skal kjøpe de eller fikse de jeg har fra før) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Prøvde meg på hvitfargen, men ble kanskje litt for skarp? Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 hmm har blitt litt usikker på hva jeg skal gjøre med felgene nå ja. får se om det dukker opp et bra tilbud på eta beta felger så kanskje det blir den. jeg fikk jo se sånn ca hvordan forholdet mellom felgene og bilen blir da:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg