Gå til innhold

Golf V rcd300 m8 høytalere

Ranger emnet


krinyg

Anbefalte innlegg

Heisann, på lørdag skal jeg til bergen for å hente vår nykjøpte Golf R-tsi (nr 96 av 150) som har gått 3000 km. Den har stereoanlegget som jeg skrev i tittelen og lurer på om noen har noen inspill om dette! Jeg er ganske interissert i musikk og liker den gjerne høy. Ikke misforstå, kan ikke fordra svære basskasser i bagasjerom osv! Har søkt ganske mye rundt på nettet om bytting av anlegg i golf 5 men har ikke funnet så mye om dette. Er dere fornøyd med anlegget? Har noen av dere byttet? Hvilken 2dins spiller har dere eventuelt brukt som erstatning?

 

Takker for svar! GLEDER MEG TIL LØRDAG;)

 

Mvh Kristoffer N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

 

Da jeg prøvekjørte golf for å finne ut hvilken jeg skulle ha, var desverre RCD 300 med 8 høytalere den største skuffelsen med hele bilen.

Høytalene virket i og for seg bra nok, og ved rolig musikk kunne du høre en rimelig god dynamikk og klarhet, men med en gang du dro på med noe rock eller slikt mistet det fullstendig kontrollen. Det ble grøt, noe jeg tror skyldes for lite forsterkerkraft. Ellers fikk jeg vel litt følelsen av at lyden var litt "innelukket"

SÅ hvis du liker lyd og musikk, tror jeg nok du desverre blir skuffet.

 

Er flere av VW nyere spillere, med NAVI og mer Watt ute på bla. Finn for tiden, så det kan være verd å prøve, da jeg ikke tror at høytalerene er det svakeste i golf anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hvor får man tak i en slik boks da? Har lyst på litt mer bass selv. Hvordan forsterker og bass bør man investere i, og er det mye styr å koble sammen alt?

Finnes det foresten et ferdig kit for å plassere bass i reservehjulsbrønnen?

 

Denne får du kjøpt her

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår