biohazard Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Skulle starte bilen i stad og da ville den ikke starte. Sjekket litt rundt og det visste seg at bensinpumpa er død. Syntes dette er merkelig siden den ikke er mer enn et år gammel, og bilen gikk helt fint da jeg stoppet den sist. Derfor tenkte jeg tanken på at sikringen hadde gått, men den var i orden. Er det mulig å se på reelet om det er i orden? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Er nok ikke andre muligheter enn rele da... Står datostempling på det. pleier å ryke etter en 7,8-10 år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Er nok sikkert rele'et ja.. Slite dele :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Prøv og rikle litt på releet, og se om det rett og slett bare er dårlig kontakt. Hadde masse problmer med dårlig kontakt i ALLE releene i 740.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Sjekket litt på reelet i dag! Og en kjenner og hører at det liv i det. Kan det være dårlig kontakt inni det, eller er det i orden så lenge det beveger seg? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Er loddingene inni der som pleier å ryke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg